آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 36612
چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر:

موسوی: جشنواره نوروز اهر با تکم گردانی چهارشنبه سوری کلید خورد

موسوی: جشنواره نوروز اهر با تکم گردانی چهارشنبه سوری کلید خورد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، میرجلال موسوی در حاشیه تکم گردانی گفت: جشنواره نوروز در اهر با برنامه تکم گروانی امروز کلید خورد و به نوعی این برنامه افتتاحیه ای بود برای جشنواره که با یاری خدا، حمایت مدیران ارشد شهرستان و همراهی مردم هم تکم گردانی ادامه خواهد داشت و هم شاهد افتتاح مجموعه نمایشگاهی در محوطه جنب پایانه های مسافربری خواهیم بود.
میرجلال الدین موسوی با تشکر از زحمات هنرمندان نمایش، کارکنان شهرداری، استقبال شهروندان، ادامه داد: برنامه های شادی و سرور در محل نمایشگاه نوروز که در قالب جشنواره نوروز است اجرا خواهد شد و تئاتر و موسیقی از مهم ترین محورهای جشنواره نوروز خواهد بود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های فرهنگی و هنری شهرداری اهر در این دوره شورا، خاطر نشان کرد: حاصل ساعت ها جلسه با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و مدیران ادارات در کمیسیون فرهنگی ان شاء الله خودنمایی می کند و احیای یک سنت دیرین مثل تکم گردانی در چهارشنبه سوری خود قدم ارزشمندی بود و ما از اینکه حال هوای شهر دقایقی با اقدامات سالم و اخلاقی عوض شود، احساس خوشحالی می کنیم.
موسوی از حمایت های فرماندار اهر و همکاری فرماندهی انتظامی در اجرای بدون حاشیه و زیبای تکم گردانی تشکر نمود و اظهار کرد: امیدواریم حمایت ها در راستای شادی هر چه بیشتر مردم ادامه داشته باشد.