آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 37109
یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
فرماندار شهرستان اهر:

انسجام‌بخشی هیئت‌های ورزشی و بکارگیری افراد متخصص در آنها

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در مراسم تودیع و معارفه اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر با ذکر اینکه اداره ورزش و جوانان اهمیت فراوانی دارد اظهار کرد: بیشتر جامعه امروز ما از جوانان تشکیل‌شده و این امر توجه به بیش‌ازپیش به این قشر را هم ازلحاظ ورز و هم مسائل دیگر ضروری‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر دارای ظرفیت فراوانی درزمینهٔ ورزش است گفت: شهرستان اهر بیش از ۳۰ هیئت ورزشی فعال دارد که در برخی رشته‌ها دارای قهرمان در سطوح ملی و جهانی هستند.

محمودی حوزه ورزش و جوانان را در دولت تدبیر و امید دارای اهمیت خواند و عنوان داشت: دولت توجه ویژه‌ای به امر ورزش و جوانان دارد چون با جوانانی روبرو است که آینده این کشور را می‌سازند ازاین‌جهت هم سلامتی و هم سایر امور آنان اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.

فرماندار شهرستان  اهر با تأکید بر انسجام‌بخشی به هیئت‌های ورزشی گفت: باید از افراد متخصص در رشته‌های ورزشی در رأس هیئت‌ها استفاده کنیم نباید به دلیل اینکه یک نفر صرفاً در اداره‌ای کارمند است او را به مسئولیت یک هیئت ورزشی گمارد بلکه این امر باید تخصصی بوده و در آن صاحب‌عنوان و نظر باشد.

 وی ضمن تشکر از زحمات جلیل علیجانپور رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر برای حسن الهیارپور رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.