آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » شهری » صفحه نخست » فرهنگ و هنر
کد خبر : 38034
شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
شهردار اهر:

تلاش خواهیم کرد برای جشنواره سال ۹۸ محل مناسب‌تری تدارک ببینیم

تلاش خواهیم کرد برای جشنواره سال ۹۸ محل مناسب‌تری تدارک ببینیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز ، کمال امید در مراسم اختتامیه جشنواره نوروز ۹۷ اهر ضمن تبریک فرارسیدن ایام سال جدید اظهار کرد: بنده از تمامی عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران جشنواره نوروز ۹۷ تقدیر و تشکر می‌کنم که با تلاش‌های شبانه‌روزی ایام شادی را برای همشهریان عزیز به وجود آوردند.

وی بابیان اینکه جشنواره نوروز ۹۷ از یک روز مانده به سال جدید توسط فرماندار شهرستان اهر افتتاح شد گفت: بنده مفتخرم اعلام نمایم که این جشنواره با تلاش‌های شبانه ورزی همکاران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مدت ۱۵ روز به‌صورت زنده با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

شهردار اهر با ذکر اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی محل برگزاری جشنواره نوروز ٩٧ به سینما قدس شهرداری اهر منتقل شد عنوان داشت: باوجود شرایط نامساعد جوی و تخریب محل جشنواره، این برنامه با انتقال سریع به سینما قدس شهرداری اهر بدون وقفه ادامه یافت.

امید حضور مردم و سازمان‌های مردم‌نهاد را در برگزاری جشنواره نوروز ۹۷ بسیار پررنگ دانست و گفت: از تمامی این عزیزان و رسانه‌های شهرستان که کمک‌های فراوانی در برگزاری این جشنواره و برنامه‌های پیرامونی آن کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های آبگوشت (اهر پیتی سی) و جشنواره رشته پلویی ابراز داشت: از حامیان مالی این جشنواره‌ها به‌ویژه رستوران‌های رستم زاده و عظیم پور و همچنین از آقای خرم به دلیل پشتیبانی جشنواره رشته پلویی تقدیر و تشکر می‌کنم.

شهردار اهر ضمن تشکر از اعضای شورای تأمین، رئیس و اعضای گروه فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، اصناف، کسبه و غرفه داران حاضر در نمایشگاه تصریح کرد: از اصناف، کسبه و غرفه داران حاضر در نمایشگاه که شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر را در معرفی صنایع‌دستی و توانمندی‌های شهرستان کمک و یاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید بابیان اینکه جشنواره نوروز ۹۷ در اولین قدم با کمک تمامی عزیزان به‌صورت عالی برگزار شد عنوان داشت: انشا الله با کمک مردم عزیز و مسئولان، این جشنواره در سال‌های آینده به‌صورت بهتر و کم نقص تر برگزار خواهد شد استقبال همشهریان عزیز ما را بر آن داشت تا برای سال آینده محل مناسبی برای برگزاری این جشنواره تدارک ببینیم تا مردم عزیزمان با کمبود فضا مواجه نشوند.

انتهای پیام/