آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 38460
چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
معاون فرماندار اهر:

جوانان نمونه شهرستان اهر در جشنواره جوان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان (هویت ملی و مذهبی جوانان) سال ۹۷ و هماهنگی برنامه‌های هفته جوان در شهرستان اهر اظهار داشت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اهر شاید جزو جلساتی باشد که به‌طور مستمر در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان شهرستان اهر در عرصه‌های مختلف ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، افزود: تیم ملی کبدی جزو تیم‌های پر افتخار کشور است و شهرستان اهر در این تیم چندین جوان به‌عنوان نماینده دارد.

معاون فرماندار شهرستان اهر در ادامه از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست تا کمیته تسهیل در امور ازدواج جوانان را فعال‌سازی کند، گفت: یکی از راه‌های تسهیل در ازدواج جوانان بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین در جهت تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و مشارکت گیری از تمامی خیرین، اصناف و کسانی که دستی در امور خیر دارند.

سمندری بابیان اینکه سن ازدواج دختران متأسفانه در برخی از روستاهای شهرستان اهر کمتر از ۱۳ سال است، ابراز داشت: ازدواج دختران در سنین پایین تبعات روحی و جسمی را به دنبال دارد که البته دستگاه‌های مربوطه می‌توانند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی از تبعات ازدواج زودهنگام بکاهند.

وی از برگزاری جشنواره جوان و تجلیل از جوانان نمونه در عرصه‌های مختلف هم‌زمان با هفته جوان در شهرستان اهر خبر داد، تأکید کرد: برگزاری نشست‌های صمیمی جوانان با فرماندار و امام جمعه شهرستان، برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج و تحکیم خانواده به مناسبت هفته جوان، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و کوه روی از جمله برنامه‌های هفته جوان در اهر است.