آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 38613
پنجشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

کانال منطقه شله بران به همت سپاه و شهرداری اهر کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی در حاشیه کلنگ زنی کانال منطقه شله بران که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه و شهرداری اهر احداث می شود در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای جمعیت شهری اهر در منطقه شله بران ساکن هستند و منطقه ای محروم و حاشیه ای از آن یاد می شود بر اساس توافقات تصمیم بر این شد تا کانالی احداث شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ناحیه اهر در روستاها و دهستان های این شهرستان من جمله دهستان آذغان در ۳۲ روستا طرح های در قالب عمرانی، زیرساختی، سلامت و بهداشت و برنامه های فرهنگی اجرا می کند.

وی افزود: در راستای محرومیت زدایی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و به جهت ایجاد رفاه و آرامش برای ساکنین منطقه شله بران که به دلیل نبود کانال و بوی نامطبوع فاضلاب نارضایتی هایی داشتند قرار بر این شد تا سپاه با همکاری شهرداری کانال احداث کند.

ایمانی بابیان اینکه اعتبارات پروژه کانال منطقه شله بران از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر و با مشارکت گروه های جهادی و شهرداری اهر اجرایی می شود، گفت: این کانال به لحاظ قرارگیری در محوطه منازل مسکونی به طول ۵۰۰ متر بوده و تا جایی که امکان داشته باشد بدون وقفه کانال را احداث می کنیم و شهرداری اهر در خاکبرداری و رفع موانع احتمالی با سپاه همکاری می کند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان از اجرای نمای مسجد جواد الئمه منطقه شله بران توسط سپاه ناحیه اهر خبر داد، خاطرنشان کرد: مسجد این منطقه با وجود هزینه ۱۱۰ میلیون تومان اما از نظر نمای داخلی و بیرونی سیمای مناسبی نداشت به همین جهت تصمیم بر این شد تا نمای داخلی مسجد را احداث، تکمیل و در اختیار اهالی منطقه قرار دهیم.