آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 40190
دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
معاون فرماندار اهر:

امنیت کشور مرهون رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه، ارتش و بسیج است

امنیت کشور مرهون رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه، ارتش و بسیج است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مدد سمندری در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر بابیان اینکه این روزها مزین به نام امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) است، اظهار داشت: امنیت پایداری که اکنون در کشور شاهد آن هستیم با فداکاری و رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه، ارتش و بسیج به‌دست‌آمده است.

معاون فرماندار شهرستان اهر با تبریک اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان، خاطرنشان شد: قطعاً اجر و پاداش عظیمی برای منتظران واقعی امام زمان(عج) در نظر گرفته‌شده است.

وی در ادامه هفته معلم را فرصتی برای بیان تلاش‌ها و فعالیت‌های معلمان برشمرد و تأکید کرد: تجلیل از مسئولیت خطیر این قشر وظیفه‌ی همگانی است چراکه معلم در تمام متون اسلامی با بالاترین مضامین مورد تأکید قرار گرفته است.

سمندری بابیان اینکه در اسلام جایگاه علم و دانش در بالاترین سطح قرار دارد، گفت: به لحاظ برخی محدودیت‌ها نتوانسته‌ایم به این جایگاه آن‌طور که باید پرداخت کنیم ولی تلاش خواهیم کرد اقدامات آن‌طور که شایسته‌ی جایگاه معلم است، انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان اهر به تشکیل ستاد اجرایی “حمایت از کالای ایرانی” در اهر اشاره کرد و افزود: هر دستگاهی که می‌تواند در این ستاد نقشی ایفاء کرده و مؤثر واقع شود به‌عنوان عضوی از ستاد انتخاب شود.

انتهای پیام/