آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 41447
دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
معاون اداری و مالی شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل:

هتل پنج ستاره در اهر کلنگ زنی می‌شود/ تولید آزمایشی کنسانتره مس در معدن مس انجرد رو به اتمام است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، فاضل در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر با اشاره به اینکه نیت درونی و اعیانی بر همگان عیان است، اظهار کرد: هدف این شرکت از افتتاح و بهره‌برداری از معدن مس انجرد، اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی در منطقه است.

وی افزود: بررسی نگاه اقتصادی مهندس مقیمی و شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل نشان می‌دهد که این شرکت در سرمایه‌گذاری در اهر نگاه اقتصادی ندارد بلکه نگرش این شرکت از بینش ارق درونی ملی به این منطقه دارند.

معاون اداری و مالی شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل بابیان این‌که تولید آزمایشی کنسانتره مس در معدن مس انجرد رو به اتمام است، گفت: معدن مس انجرد به‌زودی وارد فاز بهره‌برداری کامل می‌شود و بر همین اساس زمینه‌ساز توسعه معدن و افزایش تولیدات در حال بررسی و مطالعه است.

فاضل، کارخانه ذوب و افزایش ظرفیت توان تولیدی به ۱۵۰ هزار تن را از فازهای توسعه‌ای شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل برشمرد.

تولید آزمایشی کنسانتره مس در معدن مس انجرد رو به اتمام است

وی با اشاره به این‌که احداث هتل پنج ستاره توسط شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل در راستای تحقق اهداف منطقه و این شرکت است، تصریح کرد: نبود هتل در شهرستان اهر به‌خوبی قابل‌لمس است چراکه وقتی معدن مس میهمان خارجی دارد محل مناسبی برای اقامت آن‌ها نداریم به همین خاطر احداث این هتل جنبه آبرویی دارد.

معاون اداری و مالی شرکت صنایع معدنی و تولیدی مهر اصل اضافه کرد: ابتدا مجوز هتل ۴ ستاره بود که در سایه تلاش فرماندار، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و شهردار اهر مجوز هتل به ۵ ستاره ارتقاء یافت، البته سرمایه‌گذار همیشه دغدغه مسائل حاشیه‌ای و مجوزها را دارد در همین راستا امیدواریم مسئولان شهرستان حمایت‌های خود را دریغ نکنند.

فاضل با تأکید بر اینکه صدور مجوزهای لازم در تسهیل ساخت هتل پنج ستاره در اهر مؤثر است، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مسئولان و تسریع در صدور مجوزهای لازم این امکان را می‌دهد که بلافاصله بعد از کلنگ زنی عملیاتی اجرایی را آغاز کنیم.

وی در پایان میزان سرمایه‌گذاری در هتل پنج ستاره اهر را ۵۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این هتل در زیربنای ۳۷۰۰ مترمربع احداث می‌شود که به‌تبع احداث هتل پنج ستاره به لحاظ رعایت استانداردها و امکانات و تجهیزات زمان‌بر خواهد بود به‌طوری که طبق برنامه‌ریزی ساخت هتل ۳۰ ماه زمان می‌برد.

انتهای پیام/