آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 41553
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳
فرماندار شهرستان اهر:

توسعه اشتغال در حوزه گردشگری اهر با بوم گردی روستایی و عشایری امکان‌پذیر می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین کلنگ زنی دهمین هتل پنج ستاره آذربایجان شرقی در شهرستان اهر با اشاره به اینکه وجود سیدرضا مقیمی بزرگ‌مرد صنعت آذربایجان شرقی برای این شهرستان و استان نعمت است، گفت: به لحاظ اهمیتی که شهرستان اهر و پروژه سرمایه‌گذاری دارد استاندار آذربایجان شرقی بدون تعلل و علی‌رغم مشغله کاری برای حضور در این مراسم استقبال کردند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: استاندار آذربایجان شرقی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و شهرستان اهر اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

وی، تأمین امنیت و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را از رویکردهای مدیریت اجرایی شهرستان اهر عنوان کرد، گفت: هر سرمایه‌گذار بخش خصوصی که برای سرمایه‌گذاری در اهر علاقه نشان می‌دهند تمامی امکانات دستگاه‌ها برای حمایت از آن‌ها بسیج شده‌اند.

محمودی بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای حمایت از تولید و اشتغال در شهرستان اهر تأکید کرد، ادامه داد: تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اهر به جهت فراهم‌سازی و بهبود فضای کسب و کار به کار گرفته می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه سرمایه‌گذاری شرکت مهر اصل در معدن مس انجرد تحولی بزرگ در حوزه صنعت آذربایجان شرقی و شهرستان اهر ایجاد کرده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری که شعار سال جاری را حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف قدمی مثبت در این راستا است.

وی در ادامه احداث هتل پنج ستاره توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی حوزه گردشگری منطقه را متحول می‌کند، تصریح کرد: شهرستان اهر و منطقه ارسباران از نظر گردشگری پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیری دارد اما متأسفانه از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری این منطقه محروم واقع‌شده است.

محمودی با تأکید بر این‌که شهرستان اهر جزو اولین شهرستانی است که ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ را با ۵ کارگروه تشکیل داده است، بیان داشت: یکی از کمیته‌های ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ در اهر، کمیته بوم گردی روستایی و عشایری بوده که به لحاظ قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه این کمیته را تشکیل داده‌ایم و انتظار داریم تا دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه گردشگری در زمینه صدور مجوز عنایات ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: توسعه اشتغال در حوزه گردشگری شهرستان اهر با توجه به قابلیت‌های بوم گردی روستایی و عشایری امکان‌پذیر می‌شود و لازم است تا مشکلات و موانع احتمالی که بر سر راه این حوزه قرار دارد حل و فصل شود.

انتهای پیام/