آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 41555
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷
استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری در معدن مس انجرد اقدام مثبتی برای اهر در جهت تولید و اشتغال است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مجید خدابخش در مراسم کلنگ زنی هتل پنج ستاره صنایع معدنی مهر اصل شهرستان اهر با اشاره به اینکه خوشحالیم در آستانه ماه مبارک رمضان شاهد آغاز این پروژه هستیم اظهار کرد: امیدواریم با یاری خداوند متعال و همکاری تمامی مردم و مسئولین استان و شهرستان اهر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ارزشمند باشیم.

وی ضمن تشکر از مهندس مقیمی و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان به دلیل احداث این پروژه گفت: این پروژه به دلایل مختلفی چون توسعه صنعت گردشگری و اسکان مسئولان، میهمانان داخلی و خارجی در آینده بسیار ارزشمند است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به معدن مس انجرد عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در معدن مس انجرد اقدام بسیار مثبتی برای شهرستان اهر در جهت تولید و اشتغال است که امیدواریم با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی، با بهره‌برداری و توسعه فازهای بعدی شاهد افزایش تولید این معدن تا ۲۰۰ هزار تن نیز باشیم.

خدابخش ضمن ارزشمند خواندن فعالیت‌های مجموعه شرکت مهر اصل و ضرورت استفاده از تجارب ارزشمند و کارآفرینانه مهندس مقیمی در استان آذربایجان شرقی ابراز داشت: مجموعه شرکت مهر اصل در راستای عمل منویات مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی و تولید کالای ایرانی حرکت می‌کند یعنی چرخه‌ای از تولید مواد اولیه مانند مس و استفاده آن در تولید دستگاه‌های پیشرفته را اداره می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را وظیفه اساسی مسئولان دانست و گفت: باید با استفاده از منابع داخلی، خارجی و حمایت از سرمایه‌گذارانی مانند مهندس مقیمی راه توسعه را هموار کنیم تا تمامی مناطق استان از ظرفیت‌های بالقوه خود استفاده لازم را داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرستان اهر سرمایه‌گذاران توانمندی دارد ابراز داشت: باید کاری کنیم تا سرمایه‌گذاران و کارآفرینان اهری مقیم سایر شهرها و استان‌های کشور نیز به منطقه خود برگشته و برای شهرستان اهر نیز آستین بالا بزنند و تولید و اشتغال را در این شهرستان نیز رونق بخشند.

خدابخش به پیگیری‌های مکرر خود و نماینده مردم اهر و هریس در مورد مشکلات اداری سرمایه‌گذاران شهرستان اهر در تهران اشاره کرد و اظهار داشت: ما به این پیگیری‌ها افتخار کرده و آن را وظیفه خود می‌دانیم توصیه ما به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی این است که اگر می‌خواهند استان و مناطق کمتر توسعه یافته، ‌ به جایگاه در شال خود برسند باید خودشان به‌صورت مستقیم مشکلات اداری سرمایه‌گذاران را حل کرده و پیگیری نمایند.

انتهای پیام/