آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 42426
چهارشنبه - ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
فرماندار شهرستان اهر:

کارنامه خیرین شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها درخشان است

کارنامه خیرین شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها درخشان است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمودی در اولین مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: کارنامه خیرین شهرستان اهر در تمامی حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش و سایر حوزه‌ها بسیار درخشان است که این نشان از روحیه مردم این منطقه است.

وی بابیان اینکه در بسیاری از پروژه‌های بهداشتی و درمانی به‌ویژه در ماه‌های اخیر خیرین کمک‌های بزرگی انجام داده‌اند گفت: به‌عنوان نمونه می‌توان به کلنگ زنی مرکز بهداشت منطقه چلپ وردی و یا بسیاری از روستاهای شهرستان اشاره کرد که زمین‌های آن‌ها توسط خیرین اهداشده و کمک شایانی به این پروژه‌ها نموده است.

فرماندار شهرستان اهر با قدردانی از تلاش‌های خیرین در حوزه‌های مختلف، افزود: کمک‌های خیرین در تأمین نیازهای بیماران خاص ارزشمند و از جایگاه والایی برخوردار است وقتی می‌بینیم بیماران خاص بعضاً در تأمین هزینه‌ها عاجز مانده‌اند و خیرین برای کمک به آن‌ها پیش‌قدم می‌شود هر چند دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات و تحولات بزرگی را در حوزه بهداشت و درمان انجام داده اما خیرین در این حوزه نقش ویژه‌ای دارند.

محمودی بابیان اینکه چالش‌ها و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اهر در طول سال‌های گذشته به‌نوعی برطرف شده است، یادآور شد: خوشبختانه مالک جدید کارخانه‌ ماشین‌سازی تبریز که اهری هستند برای مجمع خیرین سلامت شهرستان اهر کمک ۲۰ میلیون تومانی می‌کند و از این‌که نتوانستند در این مجمع حضور یابند پوزش خواسته‌اند.

وی با اشاره به درخشان بودن کارنامه خیرین سلامت منطقه  قره داغ گفت: خیرین این منطقه در کارهای خیر پیشرو هستند و این نشان‌دهنده روحیه معنوی والای مردم منطقه است.

گفتنی است؛ در این مراسم بیش از ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قطعه زمین  ۲۰۰ متری به موسسه خیریه بیمارستان باقرالعلوم اهر توسط خیرین اهری اهداء شد.

انتهای پیام/