آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 43318
پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
طی احکام جداگانه صورت گرفت؛

مدیران کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و عمرانی دانشگاه آزاد واحد اهر معرفی شدند

مدیران کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و عمرانی دانشگاه آزاد واحد اهر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیین تودیع و معارفه مدیرکل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و همچنین مدیر امور اداری و منابع انسانی واحد اهر برگزار گردید.

در این مراسم دکتر ابراهیم قربانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک عید سعید فطر بر وحدت و همدلی تمامی پرسنل برای رسیدن به اهداف عالی دانشگاه تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به استعفای آقای دکتر گوزلی، از خدمات بی‌شائبه ایشان در زمان تصدی اداره کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان تقدیر و تشکر نموده و با انتصاب آقای دکتر صدقی به‌جای ایشان از خدمات و تجربیات نامبرده در این حوزه استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم دکتر عارف گوزلی، گزارشی از فعالیت در زمان تصدی مدیرکل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان ارائه کرده و فعالیت‌های این حوزه را در سه محور: استفاده بهینه از منابع، صرفه‌جویی و استفاده از بخش خصوصی تشریح کرد.

سپس دکتر صابر صدقی ضمن سخنانی گفت: در مدت ۱۱ سال تصدی مدیریت اداری واحد صادقانه برای برقراری نظم و انجام صرفه‌جویی تلاش نموده و از تمامی همکاران که در این راه صمیمانه تلاش کرده‌اند سپاسگزاری کرد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و تشکر آقای دکتر عارف گوزلی و همچنین حکم اداره برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان برای آقای دکتر صابر صدقی قرائت شد. همچنین آقای دکتر امیرحسن علیزاده مدیرکل عمرانی واحد با حفظ سمت به‌عنوان مدیر اداری واحد منصوب گردید.

انتهای پیام/