آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 46772
شنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر:

هدف تشکیل مجمع سلامت شهرستان اجتماعی نمودن و مشارکت آحاد مردم در سلامت است

هدف تشکیل مجمع سلامت شهرستان اجتماعی نمودن و مشارکت آحاد مردم در سلامت است

به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر،  دکتر نیرپور در جلسه مجمع سلامت شهرستان اهر ضمن تشکر از حضور اعضاء مجمع سلامت شهرستان گفت توسعه در جامعه در سایه انسان محوری بوده و بدون توجه به انسان سالم نمی توان در این راستا به توفیق دست یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر تشکیل مجمع سلامت شهرستان را یکی از نیاز های ضروری در حوزه سلامت دانست و افزود: با تشکیل این مجمع افق جدیدی در حوزه سلامت شهرستان ایجاد می شود که می توان به نتایج آن افتخار نمود.

وی هدف تشکیل مجمع سلامت شهرستان را اجتماعی نمودن و مشارکت آحاد مردم در سلامت دانست و یادآور شد: خیرین شهرستان در طول چند سال اخیر به صورت پویا در حوزه سلامت مشارکت داشتند.

“مدیر شبکه بهداشت و درمان” شهرستان اهر همچنین از احداث سه خانه بهداشت بالی قشلاق، سراجه لو و نقدوز توسط خیرها خبر داد و گفت: زمین مرکز سلامت چلب وردی و ۲۰۰ متر مربع زمین در نشست خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم اهر اهداء شده است.

دکتر نیرپور در ادامه با اشاره با تشکیل مجمع سلامت محلات و روستاها اشاره کردو افزود: با تشکیل مجمع سلامت محلات و روستا ها تحول بنیادی در حوزه سلامت ایجاد خواهد شد.

وی گفت: بهداشت و درمان اهر در اکثر شاخص ها جزء سه رتبه برتر بوده و در بدترین شرایط جزه رتبه های چهار و پنج است به طوریکه آزمایشگاه بهداشت اهر در سال ۹۵ رتبه دوم استانی و در سال ۹۶ نیز رتبه اول استان را کسب کرده است.