آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 46915
یکشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
رئیس دادگستری شهرستان اهر:

شهرستان اهر با وجود ‌فراهم بودن زمینه توسعه همچنان دچار عقب‌‌افتادگی است

شهرستان اهر با وجود ‌فراهم بودن زمینه توسعه همچنان دچار عقب‌‌افتادگی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان اهر با تبریک این روز به خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: خبرنگاران در انتقال مفاهیم، مشکلات، نارسایی‌ها، نقاط قوت و … نقش بی‌بدیلی دارند به‌طوری که این قشر زحمت‌کش چشمان‌ همیشه بیدار جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر شهرستان اهر را با شهرهای هم‌جوار و هم‌تراز مقایسه کنیم می‌بینیم شهرستان اهر با عقب‌ماندگی‌هایی روبه‌رو شده است، افزود: علی‌رغم این‌که در شهرستان اهر زمینه توسعه فراهم است نمی‌دانیم چه دلایلی باعث عقب‌ماندگی شده لذا از مسئولان می‌خواهیم کمی بیشتر تلاش کنند و دستگاه قضایی در کنار شماست.

رئیس دادگستری اهر ادامه داد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می‌رود مسائل و مشکلات را عیناً منعکس کرده و واقعیت‌ها بیان کنند مخصوصاً ارزش‌های دینی و نظام اسلامی، این در حالی است که در دوران دفاع مقدس خبرنگاران با کمترین امکاناتی که در اختیار داشتند لحظه‌لحظه‌های دوران دفاع مقدس را به تصویر کشیده و جاودانه کردند.

نظری خاطرنشان کرد: امیدواریم ما نیز به‌عنوان بسیجی مخلص در کنار خبرنگاران و اصحاب رسانه قدم‌هایی در راستای توسعه شهرستان و منطقه بتوانیم برداریم.

وی بابیان اینکه دستگاه قضایی آماده همکاری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه مسائل حقوقی و قضایی است، یادآور شد: تا جایی که ممکن است و قوانین اجازه می‌دهد در مسائل حقوقی و قضایی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر همکاری و حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/