آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصاد ایران » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 47776
جمعه - ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور:

کارگران کوهنورد کشور در طول شهریورماه سه صعود سراسری دارند/ صعودهای سراسری در تقویت روحیه کارگران برای تولید تأثیرگذار است

کارگران کوهنورد کشور در طول شهریورماه سه صعود سراسری دارند/ صعودهای سراسری در تقویت روحیه کارگران برای تولید تأثیرگذار است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابراهیم فرجی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صعود سراسری کارگران به قله فندقلو شهرستان اهر چهارمین صعود کارگران طی سال‌جاری در سطح کشور بوده است، اظهار داشت: امسال سومین سالی است کارگران سراسر کشور به قله‌های شهرستان اهر صعود می‌کنند که در این برنامه ۲۵۰ کوهنورد از ۱۹ استان مختلف کشور شرکت کرده بودند.

وی افزود: در صعود سراسری کارگران به قله فندقلو شهرستان اهر طبق زمان‌بندی به‌خوبی پیش رفت و کادر فنی و پشتیبانی از نظم و نظام خوبی برخوردار بودند.

دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور اضافه کرد: در طول شهریورماه کوهنوردان کارگر به قله سیالان قزوین و در استان آذربایجان غربی صعود سراسری برگزار می‌شود.

فرجی پور از برگزاری سومین صعود سراسری کوهنوردان کارگر شهریورماه در استان البرز خبر داد، گفت: برای شهریورماه سه برنامه صعود سراسری در استان‌های آذربایجان غربی، البرز و قزوین تدارک دیده‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کارگران در حیطه کاری و واحدهای تولیدی و صنعتی با مشغله کاری سختی روبرو هستند و برگزاری کوه‌پیمایی‌ها می‌تواند در نشاط، شادابی و سلامتی آن‌ها تأثیرگذار باشد چراکه سلامتی کارگران به‌عنوان چرخ‌دنده‌های اقتصاد کشور به رونق تولید کشور نیز کمک می‌کند.

دبیر انجمن کوهنوردی کارگران کشور بابیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفر از کارگران کشور در برنامه‌های کوهنوردی شرکت کرده بودند، ابراز داشت: خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های کوهنوردی کارگران هر سال نسبت به سال گذشته آن وضعیت بهتر و با کیفیت‌تر می‌شود.

فرجی پور بیان کرد: برنامه‌های کوهنوردی شاید در ظاهر غیر از تفریح مفهوم دیگری نداشته باشد اما همین برنامه‌ها موجب می‌شود تا کارگران سراسر کشور همدیگر را بهتر بشناسند و رفاقتی که بین آن‌ها شکل می‌گیرد در واقع نوعی اتحاد و انسجام ملی نیز می‌توان از آن یاد کرد.