آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 50528
جمعه - ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولان کشور شد

آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولان کشور شد

به گزارش اهرامروز، محمدعلی جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولان کشور جام ستارخان در اهر اظهار داشت:این مسابقات با حضور ۲۷ شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان ،البرز، قزوین در مجتمع ورزشی تختی شهرستان اهر برگزار شد.

وی افزود:در گروه اول در بخش نونهالان قدم به همراه کمک (cs) رهام مددوار و مانی نعمت به ترتیب  مقام‌های اول و دوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در گروه دوم  در بخش قدم به همراه کمک، نگار جعفری ،آینا صادقی مقام اول مشترک و رضا توکلی مقام دوم را کسب کرد.

جاویدی بیان کرد: در گروه سوم در بخش قدم بدون کمک (b) سهیل کریمی ،سید سجاد موسوی ،فائزه حاجی زاده  ،فرید جوادی،مهدی افشار، مقام‌های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه به نفرات برتر گروه چهارم نیز اشاره کرد و گفت در این گروه نیز در بخش یورتمه (b)حوریه زمانداری ،محمد عطا زاده ،نعیمه نوروزیان، شیرین کسبی، غزاله رجایی زاده،رضا رئوف، سید جعفرموسوی و مریم شیری نیز مقام‌های اول تا هشتم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت سوارکاری آذربایجان شرقی در پایان گفت: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در حالی  در دو گروه جسمی و حرکتی برگزار شد که تیم استان آذربایجان شرقی توانست  مقام اول این دوره  از مسابقات را کسب کند واین مسابقات به دلیل اینکه به نام شهرستان اهر در تقویم ورزشی فدراسیون سوارکاری ثبت‌شده هر ساله در شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/