آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 51020
سه شنبه - ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
فرماندار شهرستان اهر:

همه ما باید در راستای تحقق اهداف فریضه الهی زکات تلاش کنیم

همه ما باید در راستای تحقق اهداف فریضه الهی زکات تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه شورای زکات شهرستان اهر ضمن تسلیت پیشاپیش اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار کرد: روز یکشنبه سالروز ۱۳ آبان ماه‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان اهر در کنار یکدیگر در راهپیمایی این روز حضور یابند گفت: درخواست بنده این است که تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها، دانشگاهیان، همه باهم و به همراه خانواده‌های گرامی در راهپیمایی این روز بزرگ حضور به هم رسانند.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تشکر از کمیته امداد شهرستان عنوان کرد: از تمامی مسئولان زکات شهرستان و سایر اعضای شورای زکات که در راستای اجرایی و عملیاتی نمودن زکات تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می نمائیم همه ما باید در راستای تحقق اهداف این فریضه الهی تلاش کنیم.

محمودی با تقدیر از مجموعه جهاد کشاورزی، جهاد عشایری شهرستان و کمیته امداد شهرستان گفت: وظیفه دینی و شرعی همه ما مسئولین است که حتی اگر بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات افراد تحت پوشش و نیازمندان را برطرف نمائیم در این بخش ورود کنیم.