آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » انقلاب و دفاع مقدس » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 51172
دوشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
امام‌جمعه شهرستان اهر:

شهدا بانی عزت، اقتدار و استقلال کشور هستند

شهدا بانی عزت، اقتدار و استقلال کشور هستند

به گزارش ایثار آذربایجان شرقی به نقل از اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده اظهار داشت: شهدا بانی عزت، اقتدار و استقلال کشور هستند و در سایه ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان مردم ایران اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برند.
وی با تجلیل از صبر و استقامت والدین معزز شهدا و تبریک یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر پشتوانه مستحکم نظام و انقلاب هستند.
امام‌جمعه اهر دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را مایه دلگرمی برای مسئولان عنوان کرد و افزود: همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.
آیت‌الله حاجی‌زاده تأکید کرد: ملت ایران تا ابد مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان است و قدرشناسی از ایثار این عزیزان، رسالت همگانی است.
گفتنی است، امام‌جمعه اهر به مناسبت ۱۳ آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با والدین معزز شهیدان «ابوالفضل شیخ محمدی»، « رسول عبادی» و « سیدحسین توفیقی» ملاقات و در فضایی صمیمی با آنان گفتگو کرد.
در این دیدارها که معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه و رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان اهر نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل شد.


انتهای پیام/