نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس:

اقتدار کشور مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است

اقتدار کشور مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، بیت اله عبداللهی نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر گفت: پیشرفت و اقتدار کشور مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان، باعث استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

عبداللهی تأکید کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر از اولویت‌های دولت و مجلس است.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران را توفیقی الهی قلمداد نموده و اظهار داشت: خادمان جامعه بزرگ ایثارگری باید با تمام توان خود در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر تلاش و کوشش نمایند.

در ابتدای این دیدار، احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گزارشی از اقدامات و عملکرد این بنیاد در شش‌ماهه اول سال ۱۳۹۷ را ارائه کرد.

وی بابیان اینکه ارائه خدمات شایسته و درخور شأن جامعه هدف بسیار بااهمیت است افزود: بحث اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، هزینه‌های درمانی والدین معزز شهدا و جانبازان و تأمین مسکن جامعه بزرگ ایثارگری از دغدغه‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

گفتنی است، دوشنبه ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۷ نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر دیدار کرد.

انتهای پیام/