آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » مجلس » ویژه
کد خبر : 51408
یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

وزارت کشور از نمایندگان آذربایجان شرقی خواسته بود سه گزینه برای استانداری معرفی کنند/ نمایندگان استان گزینه‌ای برای استانداری به وزارت کشور معرفی نکردند

وزارت کشور از نمایندگان آذربایجان شرقی خواسته بود سه گزینه برای استانداری معرفی کنند/ نمایندگان استان گزینه‌ای برای استانداری به وزارت کشور معرفی نکردند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در خصوص بررسی گزینه‌های پیشنهادی استانداری اظهار داشت: در جلسه امروز مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی قرار بود تا نمایندگان استان سه گزینه برای تصدی استانداری آذربایجان شرقی مطرح و در صورت موافقت اعضاء به وزارت کشور معرفی شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: اما نمایندگان آذربایجان شرقی در نشست امروز هیچ نظری در خصوص انتخاب استاندار ندادند.

وی ادامه داد: در نشست امروز قرار بر این شد تا وزارت کشور گزینه‌های پیشنهادی را به مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اعلام کند تا بر اساس گزینه‌های وزارت کشور تصمیم‌گیری شود.

عبدالهی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه طبق گفته سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان قرار بود در جلسه مجمع نمایندگان ۲۰ کاندیدای تصدی استانداری از سوی نمایندگان استان مطرح شود آیا گزینه‌ای در این نشست مطرح شد یا خیر؟ گفت: البته وزارت کشور اعلام کرده بود تا نمایندگان سه گزینه پیشنهاد کنند اما هیچ فردی از سوی نمایندگان پیشنهاد نشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گزینه‌ای را برای استانداری آذربایجان شرقی پیشنهاد نکردند تا وزارت کشور گزینه معرفی کند البته که کلیات انتخاب استاندار در جلسه امروز مجمع مطرح‌شده بود.

انتهای پیام/