آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » دولت » صفحه نخست
کد خبر : 51866
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
استاندار آذربایجان شرقی:

اید به سمت “ما می‌توانیم” حرکت کنیم/ شعار من در مدیریت استان «وحدت، همدلی و همکاری»

اید به سمت “ما می‌توانیم” حرکت کنیم/ شعار من در مدیریت استان «وحدت، همدلی و همکاری»

به گزارش اهرامروز، محمدرضا پورمحمدی در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که در تالار مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های صادقانه خدابخش در دوران تصدی استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: لیست بزرگی از گزینه‌های استانداری وجود داشت، با وجود اینکه حکم رایزنی فرهنگی در سفارتخانه‌های ۵ کشور در جیبم است، به دلیل دغدغه‌های ویژه برای توسعه زادگاهم، این مسئولیت را پذیرفتم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ سال سابقه‌دارم که ۲۰ سال آن را در کارهای اجرایی دانشگاه‌ها بوده است افزود: برنامه‌های خود را اعلام خواهم کرد چراکه اگر پذیرفتم بیایم، با همه تیم و توان و برنامه آمده‌ام.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه فرد توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم ابراز داشت: برای توسعه دو چیز لازم است یکی تغییر نگرش است که باید ذهن‌ها را اصلاح کنیم و دیگری این است که به سمت “ما می‌توانیم” حرکت کرده و آن را به عزم ملی تبدیل کنیم.

پورمحمدی شعار خود در مدیریت استان را «وحدت، همدلی و همکاری» دانست و تأکید کرد: این شعار همواره رمز پیروزی انقلاب ما بوده است، فرصت نداریم درها را به روی خود ببندیم و باید همگی دست به دست هم دهیم تا آذربایجان شرقی را به جایگاه واقعی و درشان خود برسانیم.

وی در پایان، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی استان را جزو اولویت‌های خود عنوان کرد و گفت: با این رمز و شعار، مشکلات استان حل می‌شود.

 

انتهای پیام /