آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » صفحه نخست » مجلس
کد خبر : 51868
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

تعدادی از نمایندگان در اعتراض به عدم حضور وزیر کشور، مراسم معارفه استاندار را تحریم کردند

تعدادی از نمایندگان در اعتراض به عدم حضور وزیر کشور، مراسم معارفه استاندار را تحریم کردند

به گزارش اهرامروز، محمد وحدتی در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که در تالار مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های خالصانه خدابخش در ۱۴ ماه از استانداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: استاندار جدید فردی توانمند و دانشمند است که می‌تواند ضعف‌های امروز استان در امر توسعه با حضور پورمحمدی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه پورمحمدی از تبریز است و شناخت بالایی از تبریز و استان دارد افزود: خدابخش نعمتی برای استان ما بود که قانون بازنشستگی او را از استان گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدت حضور ۱۴ ماهه خدابخش در استان، وی از نزدیک حدود ۳۰۰ بار از روستاها، شهرها، مراکز صنعتی و… بازدیدهای مفید داشت و با ریسک‌پذیری برخی از مشکلات استان را حل کردند.

وی با انتقاد از اینکه علاقه داشتیم وزیر کشور در آیین تودیع و معارفه حضور یابد ولی نیامدند، خاطرنشان کرد: متأسفانه وزیر کشور علی‌رغم پیگیری از دولت، نسبت به آذربایجان شرقی کم‌لطفی کردند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس ابراز داشت: باید رحمانی فضلی به استان می‌آمدند ولی تعداد زیادی از همکاران ما و نمایندگان استان در اعتراض به همین موضوع در جلسه معارفه حضور نیافتند و آن را تحریم کردند.

وحدتی بر حمایت تمام‌قد نمایندگان استان در مجلس تأکید کرد و گفت: در جلسه مجمع نمایندگان استان، دکتر پورمحمدی به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور، با اتفاق آرا تأیید کردیم و پشتیبان وی خواهیم بود.

انتهای پیام/