آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » سیاسی » صفحه نخست » گفت‌وگو » مجلس
کد خبر : 52881
پنجشنبه - ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با اهرامروز:

حق و حقوق مردم آذربایجان شرقی نباید در بودجه ۹۸ از بین برود/ حضور نمایندگان آذربایجان شرقی در کمیسیون تلفیق بودجه

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با تأکید بر اینکه وضعیت استان آذربایجان شرقی از نظر بودجه در لایحه ۹۸ فعلاً متناسب است اظهار کرد: بررسی لایحه بودجه ۹۸ فعلاً در کمیسیون‌ها ادامه دارد و پس از اتمام بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌ها، به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع می‌شود.

وحدتی افزود: نمایندگانی از مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ حضور دارند و علاوه بر این، هر یک از نمایندگان استان می‌توانند با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه مسائل و موضوعات مربوط به استان را مطرح کنند.

اجازه کاهش بودجه آذربایجان شرقی را نمی‌دهیم

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: اعتقاد دارم نسبت به جمعیت آذربایجان شرقی و محرومیت‌هایی که در استان و شهرستان‌ها داریم مطمئناً اجازه نمی‌دهیم بودجه استان در سال آینده کاهش یابد و قطعاً از حق و حقوق آذربایجان شرقی در لایحه بودجه دفاع می‌کنیم.

وی بابیان اینکه اگر حق و حقوق آذربایجان شرقی از نظر تخصیص بودجه مورد تعرض قرار گیرد یقیناً ساکت نمی‌مانیم، خاطرنشان کرد: چنانچه احساس کنیم حق و حقوق استان در لایحه بودجه ۹۸ از بین می‌رود حتماً نمایندگان آذربایجان شرقی با ورود به موضوع مانع از تضییع حقوق مردم آذربایجان می‌شوند.

انتهای پیام/