آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 53510
یکشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اهر:

نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر گشایش یافت

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر اظهار داشت: ۲۲ دستگاه دولتی، بخش خصوصی و موسسات زیر نظر دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر در قالب ۳۵ غرفه شرکت کرده‌اند.

وی، افزود: صنایع‌دستی، فرش و ورنی، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، تجهیزات زیرساختی، محصولات بهداشتی و درمانی از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر به عرضه نمایش گذاشته شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان اهر از عرضه بیش از ۲۵۰۰ انواع تولیدات و دستاوردها در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تنها گوشه‌ای از دستاوردها و تولیدات بومی شهرستان اهر به عرصه نمایش گذاشته شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در شهرستان اهر از ۱۳ الی ۱۹ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۱ شب در سالن ورزشی کوثر آماده میزبانی از علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی یادآور شد: نهادهایی همچون سپاه ناحیه اهر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادارات گاز، آب و فاضلاب شهری، جهاد کشاورزی، امور عشایر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه آزاد، میراث فرهنگی، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهداشت و درمان و کتابخانه‌های عمومی در این نمایشگاه غرفه دایر کرده‌اند.