آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 53527
دوشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
حاجی‌زاده در آیین افتتاح خانه محروم روستای قلندر مطرح کرد؛

سپاه و کمیته امداد امید به زندگی را در بین مستضعفان افزایش می‌دهند

سپاه و کمیته امداد امید به زندگی را در بین مستضعفان افزایش می‌دهند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین افتتاح خانه محروم در روستای قلندر با قدردانی از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و احداث خانه‌های محروم توسط سپاه ناحیه و کمیته امداد شهرستان اهر اظهار داشت: خوشبختانه اقشار مختلف مردم علی‌الخصوص قشر مستضعفان بیش از همه پای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایستاده‌اند به طوری که برخی‌ها در زمان انقلاب از کشور فرار کرده و بعد از مدتی بازگشتند که این افراد پس از بازگشت دست به تصرفات گسترده نیز زدند.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، روستائیان از هرگونه خدمات بی‌بهره بودند به عبارتی ساکنین روستاها از آب سالم قابل شرب و حتی سرویس بهداشتی نیز محروم بودند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حال که چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد خدمات زیربنایی مثل آب شرب، گاز، برق و تلفن و حتی اینترنت روانه روستاها شده است.

امام جمعه اهر ادامه داد: اگر توجه به مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه طبق توصیه‌های امام خمینی(ره) پیش می‌رفت یقیناً وضعیت و شرایط زندگی مردم علی‌الخصوص در روستاها بهتر از حال حاضر بود چون برخی عوامل نفوذی که به بدنه دولت نفوذ کرده بودند مانع از پیشبرد بسیاری از کارها شدند و عمدتاً برای کشور و مردم مانع‎‌تراشی کردند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه دشمنان نظام اسلامی قصد داشتند تا ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نتوانیم جشن بگیریم، گفت: بسیاری از دشمنان فکر می‌کردند اهداف‌شان تحقق می‌یابد و به فکر بودند که کشورمان را غارت خواهند کرد ولی نمی‌دانستند که اینجا ایران است و ملتی که بدون منت فرزندان خود را در دفاع مقدس راهی جبهه کردند اجازه نمی‌دهند پای هیچ بیگانه‌ای به کشور باز شود.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا و انقلاب اسلامی، علی‌رغم داشتن دشمنان متعدد ولی امن‌ترین کشور در منطقه است و آنهایی که مدعی تامین امنیت هستند در ناامنی به سر می‌برند این در حالی است که زمان رژیم پهلوی مردم و اموال‌شان همواره در معرض تعرض قلدرها بود.

امام جمعه اهر با تاکید بر این‌که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سعی می‌کردند تا در منطقه خودنمایی کنند ولی جمهوری اسلامی این اجازه را به آنان نداده است، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی چند برابر شده است و آنهایی که مدام از گزینه‌های نظامی روی میز می‌گفتند از افزایش توان دفاعی و موشکی ایران هراس دارند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛ صد البته با گذشت ۴۰ سال می‌بینیم فرمایشات امام راحل در مورد سپاه پاسداران به حقیقت غیرقابل‌انکار تبدیل شده است، یادآور شد: به خاطر اینکه سپاه پاسداران به ولایت فقیه نزدیک است مدام تخریب‌اش می‌کنند تا ابهت این نهاد انقلابی را بشکنند چراکه هر قدر ابهت سپاه بشکند حضور نفوذی‌ها و ایادی استکبار پررنگ‌تر می‌شود.

وی گفت: سپاه پاسداران امروز فقط یک نیروی نظامی نیست در حالی که سپاه از طریق نخبگان توان دفاعی کشور را ارتقاء می‌بخشد و از توانایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است، سپاه پاسداران در فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی تاثیرگذاری خوبی در زندگی مردم انجام داده است به طوری که خانه‌سازی سپاه برای محرومان به اندازی کاغذبازی در ادارات و دستگاه‌ها دردسری برای مردم ندارد.

امام جمعه اهر بابیان اینکه سپاه و کمیته امداد امید مستضعفان و مردم مناطق محروم هستند، بیان کرد: بسیج، سپاه و کمیته امداد کارهای جهادی بسیاری با همکاری همدیگر انجام داده‌اند و همین احداث خانه‌های محروم یکی از نمونه‌های محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/