رئیس دادگستری اهر در مراسم غبارروبی گلزار شهدا:

شهیدان برای ما سرمشق و الگو هستند/ مردم کم‌کاری و خیانت را نمی‌پذیرند

شهیدان برای ما سرمشق و الگو هستند/ مردم کم‌کاری و خیانت را نمی‌پذیرند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی با پایه ولایت‌فقیه بود و امروز با گذشته چهل‌سال جمهوری اسلامی از لحاظ استقلال و آزادی بی‌نظیر است.

نظری اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان برای نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی نقشه می‌کشند و علی‌رغم توطئه‌های متعدد می‌بینیم جمهوری اسلامی هر روز شاهد پیشرفت و اقتدار می‌شود.

وی خطاب به مدیران و مسئولان گفت: ما در قبال فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی وظیفه داریم و باید در شرایط فعلی که دشمنان از یک‌سو تهدید می‌کنند و از سوی دیگر مشکلات وجود دارد جهادی کار کنیم.

رئیس دادگستری اهر بابیان اینکه جمهوری اسلامی به سردارانی همچون قاسم سلیمانی افتخار می‌کند، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در دنیا نقش تاثیرگذاری دارد به طوری که دشمنان از شنیدن نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام‌شان می‌افتد.

نظری با تاکید بر اینکه مسئولان اگر کم‌کاری و خیانت کرده و به وظایف خود در قبال کشور و ملت عمل نکنند باید پاسخگو باشند، گفت: نظام و انقلاب اسلامی به برکت فداکاری و خون پاک شهداست که چهل‌سال استمرار داشته و هر کسی که کم‌کاری و خیانت، در واقع در حق فداکاری شهدا خیانت بزرگی کرده است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی‌مان تداوم یابد، باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم و رمز بقاء و استمرار نظام ولایی این است که همانند شهیدان زندگی کنیم.

رئیس دادگستری اهر با اشاره به اینکه شهیدان برای ما سرمش و الگو هستند، ادامه داد: هیچ‌گاه یادمان نمی‌رود استکبار جهانی در واپسین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، اولین پروژه براندازی نظام اسلامی را با تحریک صدام ملعون و آغاز جنگ تحمیلی کلید زد ولی با ایثارگری شهدا و رزمندگان و رهبری امام راحل توطئه آنها با پیروزی نظام اسلامی خاتمه یافت.



انتهای پیام/