آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » علمی و آموزشی
کد خبر : 53860
سه شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
فرماندار شهرستان اهر:

با تعامل و همکاری می‌توانیم دانشگاه آزاد واحد اهر را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که با حضور مسئولان شهرستانی و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن در اهر اظهار داشت: لازم می‌دانیم تا از حضور حماسی و غرورآفرین مردم اهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کنیم و هم آغاز پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک بگوییم.

وی با اشاره به اینکه رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تعامل و همدلی بین پرسنل و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر را به وجود آورده بود، افزود: دکتر قربانی در مدت کمتر از یک‌سال توانست تحولاتی در واحد اهر به وجود آورد و شاید بتوان این‌گونه گفت که از دکتر قربانی شکایتی نشد و حتی نقاط ضعفی هم نداشت.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ظرفیت‌های بسیاری دارد که دستگاه‌های شهرستان می‌توانند از ظرفیت و پتانسیل این واحد دانشگاهی استفاده کنند.

محمودی، جایگزینی درآمدهای پایدار به جای درآمد شهریه‌ای را برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نقطه قوت دانست و گفت: با همکاری و تعامل می‌توانیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم لذا انتظار می‌رود رئیس جدید واحد اهر تعامل و همکاری مطلوبی با سایر دستگاه‌ها در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه وارد پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی شده‌ایم بایستی تلاش کنیم تا مشکلات جامعه و دانشگاه‌ها را رفع یا به حداقل برسانیم و این انتظاری است که مردم و دانشجویان از مسئولان دارند.

انتهای پیام/