آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » علمی و آموزشی
کد خبر : 53856
سه شنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

تربیت نیروهای متعهد و متخصص و ارتقاء کیفیت آموزشی را در دانشگاه آزاد اهر دنبال می‌کنم

تربیت نیروهای متعهد و متخصص و ارتقاء کیفیت آموزشی را در دانشگاه آزاد اهر دنبال می‌کنم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی سلیمی شاملو در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر که با حضور مسئولان شهرستانی و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر یک ثروت بزرگ ملی است اظهار داشت: بنده به نیروهای دانشگاه آزاد اسلامی هیچ‌گاه به عنوان سربار نگاه نکرده و نمی‌کنم و از ظرفیت نیروی انسانی این واحد استفاده خواهم کرد.

وی با قدردانی از زحمات رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: با آن‌که دکتر قربانی بخشی از مطالبات این واحد دانشگاهی را اخذ و صرف امور جاری کرده‌اند یقیناً می‌دانیم بدهی‌ها شاید چند برابر این مطالبات باشد و بنده که دانشگاه آزاد اهر را با هر عیب و ایراد تحویل گرفتم تبلیغ آن حتی می‌تواند به ضرر بنده باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با ذکر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بدون دامن‌زدن به حواشی و سیاسی‌کاری، وظایفی که بر عهده واحد دانشگاهی است را مدیریت می‌کنم، گفت: سیاست توسعه فعالیت‌های فرهنگی، کارآفرینی، تربیت نیروهای متعهد و متخصص را با جدیت تمام دنبال خواهیم کرد.

سلیمی، اعتلای مسائل فرهنگی، ارتقاء کیفیت مسائل آموزشی، کاهش هزینه‌های جاری و مدیریت هزینه‌ها، درآمدزایی شهریه‌ای و غیر شهریه‌ای، ایجاد شور و نشاط بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، تعامل با مسئولان شهرستانی، حمایت از مخترعین و پژوهش‌گران و تلاش برای رفع رکود حاکم بر حوزه‌ی پژوهشی از جمله برنامه‌ها برای مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برشمرد.

وی تاکید کرد: از تلاش‌های روئسای سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تشکر می‌کنم که برای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه دانشگاه واحد اهر زحمات بسیاری کشیدند و یقیناً بنده نیز همانند روئسای سابق تلاش خواهم کرد تا کارنامه درخشانی در واحد اهر باقی‌بماند.

انتهای پیام/