آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 54560
پنجشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
مدیر شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی:

تاکنون پنج مدرسه توسط بانک سپه آذربایجان شرقی ساخته است

تاکنون پنج مدرسه توسط بانک سپه آذربایجان شرقی ساخته است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، نادر سلیمانی در مراسم افتتاحیه مدرسه شش کلاسه خیرساز روستای افیل اهر اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که در طول خدمت چندین بار توفیق نصیب بنده شده تا در چنین جلساتی حضور یافته و در نامه اعمال من ثبت شود تا از دعای خیر مردم عزیز بهره‌مند گردم.

وی بابیان اینکه از سه سال قبل روند ساخت این مدرسه آغازشده گفت: هماهنگی‌ها از سال ۹۴ با اداره کل آموزش‌وپرورش و سازمان نوسازی استان آغاز شد ولی مبلغ موردنظر برای ساخت این مدرسه کافی نبود.

مدیر شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر از بهروز سینایی یکی از همکاران بانک سپه استان عنوان کرد: با همکاری یکی از همکاران خیر بانک سپه استان و کمک نماینده مردم اهر و هریس و نگاه ویژه مدیرعامل بانک سپه کشور کار احداث را آغاز کرده و توانستیم این باب مدرسه را به اتمام برسانیم.

سلیمانی به اهمیت مدرسه‌سازی در مناطق محروم کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم این امر ادامه پیداکرده و به دیگر مجموعه‌ها نیز تسری پیدا کند امروز شاهد بهره‌برداری از پنجمین مدرسه بانک سپه بودیم بودجه ششمین مورد نیز تأمین‌شده و در مرحله مقدماتی قرار دارد و انشا الله در چند ماه آینده در منطقه شبستر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با ذکر اینکه از محل هزینه‌های تبلیغاتی سال ۹۶ و کمک مرکز توانستیم یک آمبولانس خریداری کنیم عنوان داشت: این آمبولانس به مبلغ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت تا در یک منطقه محروم مورداستفاده مردم عزیز استان قرار گیرد.