آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 54633
پنجشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
رئیس دادگستری شهرستان اهر:

دستگیری ۶ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان اهر

دستگیری ۶ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان اهر

به گزارش اهرامروز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از جرم دادگستری اهر اظهار داشت: باید در خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و هرچه داریم به برکت حضور مردم و ایثارگری‌های آنهاست و بدین علت است که همه ما در قبال مردم و دین داریم و باید با خدمت هر چه بیشتر و حل مشکلات مردم این دین را به ولی نعمتان انقلاب که همان مردم هستند اداء کنیم.

وی گفت: امروز یکی از دغدغه‌های اساسی مردم بحث معیشتی و مشکلات اقتصادی است و همه ما مسئولان در این خصوص وظیفه داریم با کار و تلاش بیشتر گرهی از مشکلات مردم بگشائیم و  رضایت‌مندی آنها  بیش از گذشته تلاش کنیم.

رئیس ستاد پیگیری از وقوع جرم دادگستری اهر از برخورد قاطع با متخلفان و کم فروشان و افراد فرصت‌طلبی که در مسائل اقتصادی و توزیع مایحتاج ضروری مردم سنگ‌اندازی و خللی ایجاد کنند  خبر داد و افزود: نماینده ویژه دادستان اهر همراه با اکیپ بازرسی و ستاد تنظیم بازار در کمترین زمان ممکن خارج از نوبت به اینگونه تخلفات رسیدگی می‌کنند.

وی از دستگیری فردی که اقدام و تهیه و توزیع روغن ماشین تقلبی می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد به جرم خود اعتراف کرده و پرونده‌اش طی مراحل قضایی است.

این مقام مسئول همچنین از برخورد قاطع با اکیپی که اقدام به قاچاق دام خبر داد و افزود این افراد به صورت برنامه‌ریزی شده با خرید دام‌ها به قیمت نامتعارف و انتقال به مناطق مرزی برای خارج کردن از ایران را داشتند دستگیر شده‌اند و با همکاری دستگاه‌های ذیربط  تلاش داریم این موارد با هماهنگی هیئت امنای میدان دواب و نظارت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و قضایی کمتر شود.

نظری از دستگیری ۶ نفر که اقدام به مشروبات تقلبی در سطح شهرستان کرده‌اند خبر داد و افزود: پرونده این افراد توسط حوزه قضایی شهرستان در حال مراحل قضایی است.

رئیس دادگستری اهر با هشدار به افرادی که مخل امنیت عمومی در سطح شهر بوده و به بهانه چهارشنبه آخر سال اقدام به آتش‌سوزی و ایجاد سر و صدای ناهنجار می‌کنند تاکید کرد  اگر این افراد با سرو صدای ناهنجار مانع آرامش و آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: انتظار داریم با فرهنگ‌سازی مناسب آداب و رسوم و آیین چهارشنبه آخر سال به نحو شایسته با برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار شود و قطعاً مردم نیز از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: با هماهنگی انجام شده سارقانی که سابقه سرقت و جرم‌های خشن دارند  مرخصی عیدی داده نخواهد شد و دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز با هماهنگی بیشتر و با برقراری گشت‌های ویژه در طول ایام نوروز در خدمت شهروندان خواهند بود.

رئیس دادگستری اهر تصریح کرد: هر مدیر و مسئولی که در حوزه فعالیت خود تعلل و کم کاری کند و در امور مربوط به مردم خللی ایجاد کند به نظام و انقلاب و خون شهدا خیانت می کند.

انتهای پیام/