آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 54946
دوشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
امام جمعه اهر در جمع اعضای شورای اداری مطرح کرد؛

موکب اربعین شهدای ارسباران به مناطق سیل‌زده کشور اعزام می‌شود/ «تولید» نقش ویژه‌ای در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار نوروزی فرماندار و اعضای شورای شهرستان اهر با وی؛ ضمن تسلیت جان‌باختگان در سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور اظهار داشت: یک لحظه درنگ کنیم اگر خدای‌ناکرده سیلابی که در استان‌های گلستان، لرستان، مازندران و خوزستان اتفاق افتاد در اهر اتفاق می‌افتاد تا چه حدی مدیریت بحران ما آمادگی داشت؟ بنده دیده‌ام در برخی مکان‌ها احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و آن محل تا هفته‌های پیش لای‌روبی نشده بود لذا باید مدیران ما بحران را از اکنون مدیریت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مناطقی که سیلاب به وقوع پیوسته و باعث جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان شد نتیجه سوءمدیریت و دخالت در طبیعت بود که دستکاری کرده بودند، از این‌رو تاکید داریم پیش از آن‌که خدای‌ناکرده حوادثی مشابه سیلاب استان‌های سیل‌زده اتفاق نیفتاده نقاط سیل‌خیز را برطرف و از حادثه جلوگیری کنیم.

امام جمعه اهر با ذکر اینکه سیلاب اخیر در برخی از استان‌های کشور؛ اتحاد و انسجام ملی را به نمایش گذاشت، گفت: نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، ارتش، دولت، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اتحاد و انسجام را به نمایش گذاشتند در حالی که این اتحاد بیش از سایر کشورها در ایران دیده می‌شود از این‌رو مساجد و دستگاه‌های دولتی و انقلابی اهر در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان هستند.

حاجی‌زاده از اعزام موکب اربعین شهدای ارسباران به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: موکب اربعین شهدای ارسباران با هدف خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شود به طوری که خادمان موکب اربعین ارسباران از لحاظ پخت غذا، توزیع اقلام و … آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده هستند.

وی در ادامه با تاکید بر تشکیل بسیج مردمی و دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی برای تحقق شعار «رونق تولید» گفت: همان‌طور که می‌دانیم مقام معظم رهبری شعار سال‌های اخیر را بر مبنای اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند این در حالی است که «تولید» در حوزه اقتصاد مقاومتی نقش اساسی داشته و دارد.

امام جمعه اهر اضافه کرد: مشکلات اقتصادی کشور زمانی حل می‌شود که ما به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تولید پی‌برده و برای تحقق ان با جان و دل تلاش کنیم و در سال ۹۸ سعی کنیم تا شعار «رونق تولید» دچار شعارزدگی و صرفاً سخنرانی‌های بدون عمل نشود.

حاجی‌زاده در واکنش به اقدام سردمداران آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گفت: این‌که روئسای جمهور عراق و سوریه می‌گویند ایران کشورشان را از دست تروریست‌های داعش نجات داد برای شما آمریکایی‌ها شاید قابل‌قبول نباشد ولی مطمئن باشید با این تصمیم حمایت بی‌چون و چرای خودتان از تروریست‌های داعش بر همگان آشکار می‌سازید و ما می‌گوییم تروریست واقعی دنیا شما(سردمداران آمریکایی) هستید.

انتهای پیام/