آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 54944
دوشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
جانشین سپاه ناحیه اهر خبر داد

نخستین محموله کمک‌های مردمی اهر به مناطق سیل‌زده شمال کشور ارسال شد/ تحویل کمک‌های مردمی به پایگاه‌های بسیج در اهر ادامه دارد

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اهرامروز، با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هم‌وطنان در سیلاب اخیر در استان‌های شمالی و غرب کشور اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های مردمی شهرستان اهر در قالب یک کامیون اقلام غیرنقدی و ۲۲۰ میلیون ریال به صورت کمک‌های نقدی به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد.

جانشین سپاه ناحیه اهر افزود: محموله کمک‌های مردمی اهر که امروز به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور ارسال شد توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌آوری شده بود و سیل کمک‌های مردمی اهر و تحویل آن‌ها به پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه اهر همچنان آماده جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی اهر به مناطق سیل‌زده هستند، گفت: اهری‌ها با تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود با هدف کمک به سیل‌زدگان سعی دارند تا محبت کمک‌های مردمی زلزله سال ۹۱ منطقه ارسباران (اهر، ورزقان و هریس) که آن موقع به این منطقه ارسال می‌شد را جبران کنند.

سیفی از جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم اهر به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال در پایگاه‌های بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته‌های آینده دومین محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی تحویل داده شده به پایگاه‌های بسیج شهرستان اهر به به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

جانشین سپاه ناحیه اهر، خاطرنشان کرد: ۴۸ بسته کنسرو تن‌ماهی و لوبیا، ۶۰ بسته آب‌معدنی، ۱۱۲ تخته پتو، ۱۴۰ جفت کفش، ۱۵۰ عدد لباس، بخاری ۱۰ عدد، نان ۱۳۲ بسته و اقلام بهداشتی و شوینده، فرش، والر، روغن، قند، شیر خشک و … از جمله اقلام بارگیری شده در نخستین محموله کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط پایگاه‌های بسیج اهر است.

انتهای پیام/