آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 54965
سه شنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز جانباز عنوان شد؛

جانبازان اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند/ تشریح برنامه‌های روز جانباز در اهر

جانبازان اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند/ تشریح برنامه‌های روز جانباز در اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گرامی‌داشت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز گفت: تکریم جامعه ایثارگری از وظایف آحاد مردم و مسئولین است.

وی بابیان اینکه جانبازان اسناد ماندگار دوران هشت سال دفاع مقدس هستند اظهار داشت: روز جانباز بهترین فرصت جهت تجلیل از مقام و منزلت جانبازان و معرفی آنان به نسل جوان و نوجوان به‌عنوان اسوه‌های ایثار و فداکاری است.

ابراهیمی اقتدار و صلابت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون فداکاری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: نتیجه آن رشادت‌ها،  عزت و سربلندی کشور عزیزمان در دنیا و هراس استکبار جهانی از قدرت ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در ادامه به تشریح برنامه‌های روز جانباز پرداخت و گفت: جهت گرامیداشت این روز فرخنده با مشارکت دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی به‌منظور پاسداشت و تقدیر از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان سرافراز اجرا خواهد شد.

ابراهیمی اظهار داشت: اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، ارسال پیامک به جانبازان سرافراز و برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان از اهم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت گرامیداشت این روز عزیز است.

گفتنی است، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت روز جانباز با حضور تعدادی از روسای دستگاه‌های اجرایی دوشنبه ۱۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر تشکیل شد.

انتهای پیام/