آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 55002
پنجشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
امام‌جمعه شهرستان اهر:

جانبازان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

جانبازان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد شهرستان اهر اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

وی بابیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری کشورمان به روحیه جهادی، بصیرت و ولایتمداری جانبازان نیاز دارد تصریح کرد: قطعاً در این دوره حساس نیز، همین قشر ولایی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام صیانت و پاسداری خواهد کرد.

امام‌جمعه اهر تأکید کرد: بدون شک تا زمانی که جوانان ایران اسلامی درس استقامت و ازخودگذشتگی را از جانبازان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرامی‌گیرند، تمام نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

گفتنی است، چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ امام‌جمعه شهرستان اهر به‌اتفاق فرماندار و جمعی از مسئولین با جانبازان ۷۰ درصد حسن دهقان، قربان قنبر زاده و مروت پوراسمعیل دیدار و با آنان گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با قدردانی از صبر و استقامت این عزیزان، پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را به آنان ابلاغ کرد.

یادآوری می‌شود، در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه، تعدادی از روسا ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اهر در قالب ۷ اکیپ با ۳۰ تن از جانبازان و خانواده‌های معظمشان دیدار و از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.

انتهای پیام/