آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55179
پنجشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
فرماندار شهرستان اهر مطرح کرد:

تعامل و همکاری دستگاه‌های قضایی، دولتی و نظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه تاثیر به سزایی دارد

تعامل و همکاری دستگاه‌های قضایی، دولتی و نظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه تاثیر به سزایی دارد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تجلیل از قضات حائز رتبه برتر منطقه ارسباران که در سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر برگزار شد، حفظ اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست اظهار داشت: آمریکایی‌ها با قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، خصومت و دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران آشکار کرد در حالی که این اقدام ترامپ توهین به نیروی نظامی مردمی کشورمان بود.

وی افزود: قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی نشان داد که مردم و مسئولان در برابر دشمنی‌های آمریکا یک‌دل و منسجم هستند، قطعاً اتحاد و انسجام اجازه نمی‌دهد دشمنان به اهدافی که دنبال آن هستند دست یابند.

فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، نظامی، امنیتی و مردمی در تحقق شعار «رونق تولید» وظیفه دارند، گفت: اگر امروز امنیت و آرامش در جامعه حاکم است نتیجه همکاری، همدلی و تعامل دستگاه‌های امنیتی، دولتی و قضایی است.

محمودی با اشاره به موضوع احتکار کالا و اجناس توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی شهرستان اهر در مقابله با احتکار کالا و گرانی اجناس عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی گفت: همان‌طور که می‌دانید دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی موجب شد تا سازمان امور اجتماعی در کشور تشکیل شود و دستگاه قضایی و دولت در مقابله با آسیب‌های اجتماعی پیش‌قراول هستند به طوری که اقدامات دستگاه قضایی این شهرستان باعث شده پیشگیری از جرایم و به تبع آن آسیب‌های اجتماعی کنترل شود.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های قضایی و امنیتی و دولتی زمینه امنیت پایدار را فراهم کرده با آن‌که امنیت‌مان را مدیون ایثارگری و فداکاری شهدا هستیم و از طرفی برخوردهای قاطع با مخلان نظم جامعه باعث شده تا کسی جرات ایجاد ناامنی نکند.

انتهای پیام/