آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55170
پنجشنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش اساسی در تأمین امنیت کشور دارند

سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش اساسی در تأمین امنیت کشور دارند

به گزارش اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش اساسی در تأمین امنیت کشور دارند، اظهار داشت: وزارت اطلاعات جزو نهادهایی است که نمی‌تواند ابعاد اقدامات و عملکرد خود را همانند سایر وزارتخانه‌ها برای مردم تشریح کند.

وی افزود: وزارت اطلاعات طی سال‌های گذشته قدم‌های مؤثری در رابطه با شناسایی و انهدام گروهک‌های تروریستی که قصد ایجاد ناامنی در کشور داشتند برداشته و اگر تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) نبود شاید تروریست‌ها اهداف‌شان برای اقدامات خرابکارانه در تجمعات مردمی ازجمله راه‌پیمایی‌ها دست می‌یافتند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با ذکر اینکه بخش اعظمی از امنیت پایدار امروزمان را مدیون فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم، گفت: مأموران وزارت اطلاعات تابه‌حال با کارهای اطلاعاتی توانسته‌اند تروریست‌ها را شناسایی و مانع از انجام اقدامات خرابکارانه آن‌ها شود.

عبدالهی، شناسایی و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از دیگر اقدامات وزارت اطلاعات ذکر کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات این بوده که فسادهای اقتصادی سازمان‌یافته را شناسایی و با مفسدان برخورد کند و درعین‌حال جدیداً با اخلال‌گران اقتصادی که آغاز کرده توانسته اعتماد مردم را برگرداند.

وی بابیان اینکه تا حدی که قانون اجازه می‌دهد نیروهای وزارت اطلاعات با مفاسد اقتصادی برخورد کرده یا به دستگاه قضایی معرفی می‌کند، ابراز داشت: مقابله با اخلال‌گران نظام اقتصادی کشور، کلاه‌برداری، اقدامات خرابکارانه و … تنها گوشه‌ای از تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، اقدامات نیروهای وزارت اطلاعات در مقابله با پول‌شویی، فساد سیستماتیک اقتصادی و اداری و تروریستی را ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست، گفت: وزارت اطلاعات از زمان تشکیل توانسته هرلحظه با دشمنان نظام و اسلام پنجه در پنجه شود این در حالی است که نیروهای وزارت اطلاعات علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان از خدمات آن‌ها تقدیر نمی‌شود.

عبدالهی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که آیا مجلس شورای اسلامی در دوره دهم برای تقویت وزارت اطلاعات چه طرح یا پیشنهادی داشته است؟ خاطرنشان کرد: مجلس در برهه‌های مختلف با صدور بیانیه‌ها از این وزارتخانه حمایت کرده است.