آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55700
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
امام جمعه اهر:

کاهش ارزش پول ملی و تضعیف معیشت مردم نتیجه بی‌توجهی به توصیه‌های رهبری است/ چرخ زندگی مددجویان با مستمری ۲۰۰ هزار تومانی نمی‌چرخد

کاهش ارزش پول ملی و تضعیف معیشت مردم نتیجه بی‌توجهی به توصیه‌های رهبری است/ چرخ زندگی مددجویان با مستمری ۲۰۰ هزار تومانی نمی‌چرخد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در همایش فرهنگ و کار کمیته امداد مام خمینی (ره) اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد با اشاره به این‌که روزه‌داری سلامتی انسان را تضمین و از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اظهار داشت: امام راحل به لحاظ این‌که می‌دانست حکومت از استعمار آزاد شده و بسیاری از خانواده‌ها توان تامین مایحتاج زندگی خود را ندارند به همین جهت از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته امداد را تشکیل دادند.

وی، اقدامات و عملکرد کمیته امداد شهرستان اهر را قابل قبول دانست و افزود: حوزه عملکردی کمیته امداد شهرستان اهر بسیار گسترده است و تاکید داریم تمامی دستگاه‌ها به منظور آگاهی مردم از اقدامات انجام یافته اطلاع‌رسانی کنند.

امام جمعه اهر تاکید کرد: هیچ چیزی و موفقیتی بدون کار و تلاش به دست نمی‌آید بلکه هر آن که تلاش مضاعفی کرده موفقیت‌هایی نیز به دست آورده است، در حالی که اگر در کشوری کار و تلاش نباشد آن کشور فقیر می‌ماند.

حاجی‌زاده بابیان این‌که سیاست‌گذاری‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در راستای مقابله با تهدیدهای اقتصادی دشمنان است، گفت: زمانی که رهبری، همگان را با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دعوت به تلاش می‌کردند برخی‌ها آن موقع گوشی برای شنیدن نداشتند و اگر می‌شنیدند وضعیت اقتصاد کشورمان این‌گونه نمی‌شد.

برخی‌ها فریاد مقام معظم رهبری را در جهت اقتصاد مقاومتی نشنیدند

وی تصریح کرد: کاهش ارزش پول ملی و ضعف شدن معیشت مردم نتیجه بی‌توجهی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد است، این‌طور می‌توان گفت که هر ملتی به ندای رهبری لبیک نگفته باشند دچار مشکل شده‌اند.

امام جمعه اهر در ادامه بر لزوم خودکفایی مددجویان کمیته امداد شهرستان اهر با حمایت‌های همه‌جانبه تاکید کرد و گفت: کسی که توان کار و تلاش دارد چه لزومی دارد تا مادام‌العمر تحت پوشش کمیته امداد بماند.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه چرخ زندگی مددجویان با مستمری ۲۰۰ هزار تومانی نمی‌چرخد، گفت: این‌که مددجویان چشم به مستمری ۲۰۰ هزار تومانی بدوزند نه تنها به خودکفایی نمی‌رسند بلکه از زندگی روزمره نیز باز خواهند ماند در همین راستا تاکید داریم مددجویان با مهارت‌آموزی و دریافت تسهیلات حمایتی از کمیته امداد پا در عرصه کارآفرینی و خودکفایی بگذارند.

انتهای پیام/