آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55805
یکشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
امام جمعه اهر:

حمایت قاطع مردم از سپاه در برابر ترامپ نتیجه همکاری دوجانبه مردم و سپاه بود

حمایت قاطع مردم از سپاه در برابر ترامپ نتیجه همکاری دوجانبه مردم و سپاه بود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای پاک کردن گناه و عمل به واجبات است اظهار داشت: روزه‌داری در ماه مبارک رمضان فقط امساک از خوردن و آشامیدن نیست و باید روزه‌داری شامل اعضای بدن نیز می‌شود تا بدین روش از آلوده شدن به گناه دور بمانیم.

وی با قدردانی از اقدامات سپاه ناحیه اهر در ترویج فرهنگ قرآنی افزود: خوشبختانه سپاه ناحیه اهر در رابطه با ترویج فرهنگ قرآنی رویکرد خوبی دارد و توانسته در این راه قدم‌های ارزشمندی بردارد به‌طوری‌که برنامه‌های قرآنی سپاه در حال حاضر روبه فزون است.

امام‌جمعه اهر، پرتاب ۶۹۰ موشک به مناطق اشغالی توسط رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین را حاوی پیام‌های مهمی عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی از همان ابتدا نیز ابهتی نداشت و آن ابهت جعلی را که آمریکائی‌ها  برای آنها تراشیده بودند از بین رفته و برای همه دنیا این بی‌اعتباری و توخالی بودن بر همه دنیا آشکار شده و الحمدلله امروز پیشتازی و ابهت متعلق به نیروهای مقاومت فلسطینی است که ۶۹۰ کوشک را بر سر صهیونیست‌ها فرود می‌آورند.

حاجی‌زاده ادامه داد: حمایت از فلسطینیان ستم دیده و ظلم کشیده وظیفه هر مسلمانی است و ما بر حسب همان وظیفه در راهپیمایی تماشایی روز قدس بار دیگر از فلسطینیان ستم دیده حمایت می‌کنیم و از مردم نیز برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنیم.

وی با ذکر اینکه نه فقط ائمه جمعه بلکه ملت ایران بر تأثیرگذاری سپاه پاسداران معتقدند، گفت: اخیراً که رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی تأمل‌برانگیز سپاه پاسداران را در لیست سازمان‌های تروریستی قرارداد، مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف ضمن محکومیت این اقدام ناسنجیده ترامپ از سپاه پاسداران حمایت کردند و این حمایت خود را ادامه خواهند داد.

امام‌جمعه اهر اضافه کرد: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود و از دوران دفاع مقدس گرفته تا زمان  سازندگی همواره در خدمت ملت ولایتمدار بوده و اکنون نیز در عرصه اقتصادی در راه تحقق منویات مقام معظم رهبری دامت برکاته گام برمی‌دارد و  هر زمانی که مردم با مشکلی مواجه شدند سپاه همانند فرشته نجات به یاری‌شان شتافت و دیدید که در جریان زلزله و سیل اخیر سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای مسلح در خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه امنیت کشور بستگی به تلاش و هوشیاری سپاه، بسیج، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دارد، گفت: اینکه مردم در برابر اقدام ترامپ از سپاه پاسداران حمایت کردند، نتیجه اقدامات این نیروی نظامی انقلابی است چون سپاه در مواقع بحرانی در کنار مردم بوده و حال وظیفه مردم این است که در کنار سپاه پاسداران باشند.

وی ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزشمند فرمانده قبلی سپاه ناحیه اهر جناب سرهنگ ایمانی و آرزوی موفقیت برای ایشان در پست جدید در ادامه خطاب به فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر گفت: امیدوارم فرمانده محترم جدید سپاه اهر در این سمت در رابطه با مسائل لازم‌الاجرا و مأموریت‌های محوله از سوی سپاه عاشورا به‌خوبی ایفاء وظیفه کنند.

امام‌جمعه اهر خاطرنشان کرد: خداراشکر که مسئولان شهرستان اهر متحد و منسجم هستند و هیچ‌گونه اختلافی بین‌شان وجود ندارد تا این تنش‌ها باعث شود از پیگیری مطالبات مردم غافل شویم.