آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 55814
دوشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
معاون فرماندار شهرستان اهر:

ضرورت حضور منسجم مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس

ضرورت حضور منسجم مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی حسن‌زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از مهدی زارعی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر که در سال های گذشته عهده دار برخی مراسمات ملی و مذهبی و راهپیمایی ها در شهرستان بودند تقدیر و تشکر می کنم.

وی ضمن معرفی دبیر جدید مراسمات ملی و مذهبی شهرستان اهر گفت: برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات، فرمانداری، تمامی دستگاه های دولتی و نهادهای شهرستان در کنار مسئول جدید بوده و وی را همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان اهر با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور گسترده مردم و مسئولین در این روز عنوان کرد: بر اساس فرمایش امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده که این روز تاثیر به سزایی در انعکاس مسائل و مشکلات مردم مظلوم فلسطین داشته است.

حسن‌زاده با ذکر اینکه توطئه ها و دسیسه های آمریکا علیه ملت ایران و مردم مظلوم فلسطین همچنان ادامه دارد اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس باید هر سال نسبت به سال گذشته پر رنگ تر، محکم تر، قوی تر و منسجم تر برگزار و حضوری گسترده تر از سال های قبل داشته باشیم.