آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 56327
یکشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی:

توصیه مقام معظم رهبری در خصوص پلیس در تراز انقلاب اسلامی را با جان می‌پذیریم/ امنیت پایدار در تحقق «رونق تولید» تاثیر مستقیمی دارد

توصیه مقام معظم رهبری در خصوص پلیس در تراز انقلاب اسلامی را با جان می‌پذیریم/ امنیت پایدار در تحقق «رونق تولید» تاثیر مستقیمی دارد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سردار علی محمدی در آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: نشست و اجلاس اخیر کشورهای حاشیه خلیج فارس و شتاب‌زدگی رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران نشان‌گر اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است و این اقتدار کنونی را مدیون فرماندهی و مدیریت مدبرانه فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای هستیم.

وی به شاخص‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پلیس در تراز انقلاب اسلامی یعنی یک پلیس مومن، متدین، قرآنی، هوشمند، جامعه‌محور، مردم محور و پاسخگو است، همین‌که می‌شنویم فرمانده سابق انتظامی اهر در قبال مردم خود را ملزم به پاسخگویی می‌دانستند نشان می‌دهد که این فرمانده پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی و مقتدر از جمله انتظارات مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی است، امید می‌رود با همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها و پلیس بتوانیم پلیس را به خواسته‌های فرماندهی کل قوا نزدیک‌تر کرده و آن انتظارات را برآورده کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه جایگاه مردمی بودن پلیس در شهرستان اهر ارتقاء یافته است، ادامه داد: جایگاه مردمی بودن پلیس در شهرستان اهر برای نیروی انتظامی به دست نمی‌آمد مگر با همکاری و همراهی مسئولان و حضور مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی در بین مردم، این در حالی است که هدف نهایی نیروی انتظامی این است که مطالبات و خواسته‌های مردم را تامین کرده و رضایت‌مندی مردم را نسبت به پلیس افزایش دهد.

وی اضافه کرد: مردم بودن پلیس در شهرستان اهر، می‌طلبد تا فرمانده جدید انتظامی این شهرستان بیش از گذشته برای افزایش رضایت‌مندی مردم تلاش کند از طرفی نیز تغییرات مدیریتی در نیروی انتظامی می‌تواند بر رویکردهای پلیس با تبعیت از مدیریت خلاقانه تغییراتی ایجاد کند و از این بابت شکّی نیست.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: به تبع شرایط ویژه شهرستان اهر، فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز به این شهرستان نگاه ویژه‌ای دارد چراکه این شهرستان در زمینه‌های علمی پیش‌رو و در مسائل استانی تاثیرگذار است در حالی که مردم اهر به مردم دانشگاهی و با ضریب هوشی بالا معروف‌اند و اکثر مسئولان استانی نیز برخواسته از شهرستان اهر و قره‌داغ هستند.

محمدی بیان کرد: سرهنگ منفرد علی‌رغم این‌که در تمامی حوزه‌های کاری پلیس فعالیت داشته‌اند و در تمامی مسئولیت‌ها کارنامه درخشانی دارند ولی رشته تخصصی و تحصیلات دانشگاهی‌شان در حوزه راهور بود اما به لحاظ شرایط مدتی تصمیم بر این شد تا در عرصه انتظامی نیز فعالیت داشته باشند که در همین مسئولیت‌شان کارنامه موفقی برجای گذاشتند و چون به وجود سرهنگ منفرد در استان نیازمندیم به سمت رئیس پلیس راهور استان منصوب شدند.

وی بابیان این‌که تامین امنیت مقوله‌ای مهم و وظیفه‌ای سنگین برای دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی است، گفت: اگر فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها و همکاران پلیس شبانه‌روزی تلاش نکنند یقیناً به آن نتیجه دل‌خواه که تامین امنیت مردم بوده رسیدن سخت‌تر می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، تامین امنیت پایدار را تاثیرگذار در تحقق «رونق تولید» دانست و افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را «رونق تولید» تعیین کرده‌اند امنیت پایدار در تحقق شعار سال و منویات رهبری تاثیر مستقیمی دارد که قطعاً نتیجه آن را خواهیم دید.

سردار محمدی با تاکید بر اینکه با کار و تلاش جهادی بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه ریشه‌کن می‌شود، یادآور شد: امیدواریم مسئولان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری از تعلل پرهیز کرده و کار و تلاش جهادی انجام دهند.