آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 56326
یکشنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر معرفی شد/ یونس منفرد رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر معرفی شد/ یونس منفرد رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ قدرت آقاپور در آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و سابق نیروی انتظامی شهرستان اهر که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: از حسن اعتماد فرماندهی انتظامی استان و فرمانده نیروی انتظامی کشور که بنده را به فرماندهی انتظامی شهرستان اهر منصوب کرده‌اند، امیدوارم بتوانم در پیشگاه خداوند متعال در عمل به وظایف محوله سربلند بیرون آیم.

وی افزود: همان‌طور که از عملکرد و رفتار سرهنگ منفرد تعریف شد واقعاً فردی لایق، ولایی و مردمی و پلیسی مقتدر هستند که در فعالیت‌شان در رئیس پلیس راهور استان آرزوی توفیق می‌کنیم، هرچند سرهنگ منفرد شایسته‌تر از تعریف و توصیف‌هاست.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بیان کرد: پلیس وظایف مختلفی دارد و امروز مهم‌ترین وظیفه پلیس نظم و امنیت جامعه، پیشگیری از وقوع جرایم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است البته شاید این‌ها تنها وظیفه پلیس نباشد اما همه دستگاه‌ها در تامین امنیت پایدار نقش بسزایی دارند.

آقاپور، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را اصلی‌ترین عامل خنثی کننده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: هرگاه دشمنان خواستند توطئه‌ای کنند مردم با حضورشان و مشت‌های گره کرده سیلی محکمی بر دهان دشمنان زده‌اند به طوری که در جریانات اعتراضات دی‌ماه سال ۹۶ توطئه‌ای از سوی دشمن بود آذربایجانی‌ها از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده و با سکوت پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

وی در ادامه بر لزوم جلب رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس تاکید کرد و گفت: همواره به همکارانم توصیه کرده‌ام که در هر شرایط باید رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم به طوری که رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ها در واقع رضایت‌مندی مردم از نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با تاکید بر اینکه بنده اعتقادی به میز ریاست ندارم بلکه معتقدم با اخلاص در راه رضای خداوند متعال در خدمت مردم باشیم، خاطرنشان کرد: اگر لطف و نظر خداوند متعال نباشد انسان اراده‌ای ندارد.

ریاست کلانتری‌های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۵ تبریز به مدت ۱۰ سال و فعالیت در پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد از جمله سوابق مدیریتی سرهنگ قدرت آقاپور فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر است.

گفتنی است؛ سرهنگ قدرت آقاپور با حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جایگزین سرهنگ یونس منفرد در فرماندهی انتظامی اهر شد و سرهنگ منفرد به ریاست پلیس راهور استان آذربایجان شرقی منصوب شد.