آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 56473
یکشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
فرماندار شهرستان اهر:

آسفالت‌ریزی ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در دولت یازدهم/ مهاجرت معکوس به روستاها با توسعه زیرساخت‌های روستایی شکل می‌گیرد

آسفالت‌ریزی ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در دولت یازدهم/ مهاجرت معکوس به روستاها با توسعه زیرساخت‌های روستایی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا و قشلاق عشایری شهرستان اهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکرد دولت تدبیر و امید توسعه زیرساخت‌های روستایی است اظهار داشت: وقتی سخن از توسعه روستاها یه میان می‌آید قطعاً باید ابتدا به توسعه زیرساخت‌ها توجه کنیم به طور مثال در آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی طی ۵ سال گذشته رشد قابل توجهی داشته‌ایم.

وی افزود: در طول فعالیت ۴ ساله دولت یازدهم ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان اهر آسفالت‌ریزی شد که اگر همین را با شهرستان‌های دیگر مقایسه کنیم دستاورد کمی در حوزه توسعه زیرساخت‌های روستایی نبوده است.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه با اشاره به آغاز پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا و قشلاق عشایری شهرستان اهر ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا و قشلاق این شهرستان به شهرستان برخوردار و سبز از نظر سوخت طبیعی گاز نزدیک می‌شویم.

محمودی گفت: وقتی مردم به دولت رای می‌دهند متعاقباً از دولت انتظاراتی دارند و این‌که امروز دولت سعی می‌کند تا از مشکلات مردم کاسته و رفاه اجتماعی را افزایش دهد از وظایف خود در قبال اعتماد مردم می‌داند و به عبارتی بزرگ‌ترین خواسته مردم از دولت توسعه زیرساخت‌هاست.

وی بابیان اینکه ۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت گاز به پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا و قشلاق عشایری شهرستان اهر تخصیص می‌یابد، ابراز داشت: با احتساب اعتبارات دیگر جمعاً ۷٫۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به ۲۰۰ خانوار ساکن در  ۱۴ روستا و قشلاق عشایری شهرستان اهر هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: شاید هزینه ۷٫۵ میلیارد تومانی برای گازرسانی به ۲۰۰ خانوار روستایی و عشایری صرفه اقتصادی برای دولت نداشته باشد ولی نباید این فراموش کنیم که دولت خدمات‌رسانی و توسعه زیرساخت‌ها را وظیفه خود می‌داند و برای تحقق اهداف و وعده‌ها در تلاش است.

محمودی، جلب رضایتمندی مردم و افزایش رضایتمندی مردم را از رویکردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های روستایی علاوه بر اینکه مهاجرت معکوس را درپی دارد بلکه می‌تواند تولیدکنندگان روستایی و عشایری را از لحاظ رفاه و آسایش تامین کند.

انتهای پیام/