آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 56700
پنجشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
امام جمعه اهر در مراسم غبارروبی گلزار شهدا:

شهید آیت‌الله بهشتی شخصیتی کم‌نظیر بود/ رمز پیروزی در مقابل دشمنان “مقاومت و جهاد” است

شهید آیت‌الله بهشتی شخصیتی کم‌نظیر بود/ رمز پیروزی در مقابل دشمنان “مقاومت و جهاد” است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد با تسلیت سال‌روز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان اظهار داشت: قصد آمریکا و ایادی آنها این بود که انقلاب اسلامی تثبیت نشود با این حال توطئه‌های مختلفی در اوایل انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی طراحی کرده بودند.

وی افزود: دشمن در زمان انقلاب برای حذف چهره‌های تاثیرگذار انقلاب اسلامی من‌جمله شهید بهشتی و مطهری و امثالهم، جمهوری اسلامی را قصد داشتند از بین ببرند ولی هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

امام جمعه اهر بابیان اینکه شهید آیت‌الله بهشتی شخصیتی کم‌نظیر بود، گفت: امام راحل شهید آیت‌الله بهشتی را یک ملت برای امت تعبیر کرده بودند و ایشان خصوصیتی داشتند که شاید در کمتر کسانی این خصوصیات یافت می‌شود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: اگر شخصیت‌هایی همچون شهید بهشتی و مطهری در کنار امام خمینی(ره) نبود شاید تثبیت نظام جمهوری اسلامی سخت می‌شد و این شهدای بزرگوار توانستند خدمتی بزرگی به ملت و انقلاب اسلامی انجام دهند.

وی، تنها راه پیروزی در برابر دشمنان را مقاومت، ایستادگی، پایداری و جهاد دانست و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی هیچ‌گاه متقاعد نمی‌شوند از این‌رو برای رسیدن به پیروزی در مقابل توطئه‌های دشمنان، مقاومت، ایستادگی، پایداری و جهاد کنیم.

گفتنی است مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و قضات دستگاه قضایی شهرستان اهر به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

انتهای پیام/