آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57219
جمعه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه اهر در دیدار با خبرنگاران:

خبرنگاران و بسیج در مطالبه‌گری رسالت مشترکی دارند/ بسیج و سپاه تفاوتی بین اقشار جامعه قائل نمی‌شود

خبرنگاران و بسیج در مطالبه‌گری رسالت مشترکی دارند/ بسیج و سپاه تفاوتی بین اقشار جامعه قائل نمی‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز یکی از وظیفه‌های بسیج، مطالبه‌گری از مسئولان است و در این میان بسیج و رسانه از نظر مطالبه‌گری جهت حل مشکلات مردم وظیفه و رسالت مشترکی دارند.

وی افزود: شغل اصلی خبرنگاران انعکاس مشکلات مردم، نارسایی‌های جامعه، قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و پیشگیری از ناهنجاری‌ها بوده که در طول سال با جدیت به موضوعات ورود می‌کنند به عبارتی دیگر خبرنگاران و رسانه‌ها چشمان همیشه بیدار جامعه و صدای رسای مردم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران گام‌های بلندی برای بهبود شرایط جامعه و زندگی مردم که ولی‌نعمت ما هستند بردارند و این‌که می‌دانیم حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت و جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است.

صفی بابیان اینکه بسیج و سپاه پاسداران همان‌گونه که برای مردم مرجع و ملجاء بوده برای خبرنگاران نیز همانند خانه پدری است ابراز داشت: سپاه و بسیج در جامعه جبهه‌گیری نمی‌کند و سپاه پاسداران متعلق به تمامی قشرهای مردمی است از این‌رو بسیار علاقه‌مندیم تا مطالبات اصحاب رسانه از سپاه و بسیج را بشنویم.

وی خدمت‌رسانی به مردم مظلوم و مستضعفان علی‌الخصوص مردم حاشیه شهر اهر را از مهم‌ترین وظایف سپاه و بسیج برشمرد و گفت: سپاه پاسداران تنها وظیفه تامین امنیت ندارد بلکه در هر جایی و حوزه‌ای که نارسایی وجود دارد سپاه و بسیج وارد میدان می‌شوند و تا به امروز سعی کرده‌ام حامی و همراه باشیم آن هم با خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی که جزو وظایف‌مان است.

انتهای پیام/