آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » خبرنگاران اهر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57204
جمعه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر:

«واقعه غدیر خم» در شهرستان اهر بازسازی می‌شود/ خبرنگاران و رسانه‌های جمهوری اسلامی صدای رسای عالم تشییع هستند

«واقعه غدیر خم» در شهرستان اهر بازسازی می‌شود/ خبرنگاران و رسانه‌های جمهوری اسلامی صدای رسای عالم تشییع هستند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام سیدتقی امیرفاطمی در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر اظهار داشت: بنده نیز روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر تبریک می‌گویم و امیدواریم با عنایت خداوند متعال تک‌تک‌مان صدای اسلام و شیعه باشیم چراکه خبرنگاری با تاریخ اسلام و عمر شیعه برابری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و رسانه‌های جمهوری اسلامی صدای رسای عالم تشییع هستند افزود: در طول سالیان سال تمامی مسئولان به نوعی تغییر کرده‌اند ولی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه بر اعتقادات خود پایبند بوده‌اند و در دفاع از انقلاب اسلامی با اخبار و گزارش‌هایشان قابل تقدیر هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر ادامه داد: بنده مطالب و اخبار پایگاه‌های خبری شهرستان اهر را مطالعه می‌کنم و تصاویری که زیبایی‌های شهرستان را نشان می‌دهد می‌بینم و از آن لذت می‌برم ولی گلایه‌ای دارم که اخبار سپاه و بسیج در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما راضی کننده نیست از این‌که تاکنون برای انعکاس اخبار سپاه و بسیج تلاش کرده‌اید قدردان هستم.

امیرفاطمی بابیان اینکه متاسفانه با گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در کارکرد پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و جراید تاثیر گذاشته است، بیان کرد: گاهاً سپاه ناحیه اهر برنامه‌هایی برگزار می‌کند ولی در رسانه‌ها انعکاس نمی‌یابد و دلیل گلایه‌ام هم این بود که واقعه غدیر خم را در پیش داریم و سپاه و بسیج در این عید بزرگ حرکتی ماندگار همچون “بازسازی واقعه غدیر” انجام خواهد داد که انعکاس آن در رسانه‌ها حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری بعضاً مراسماتی را به گونه‌ای پوشش می‌دهند که انگار این مراسم با انبوده جمعیت روبرو است در حالی که بنده در آن مراسم بودم و جلوه خاصی آن‌چنانی هم نداشت ولی گاهاً مراسمات باشکوه نیز گونه‌ای پوشش داده می‌شود که انتظارات را برآورده نمی‌کند، تقاضا دارم گلایه بنده را به دل نگیرید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر بر لزوم توجه خبرنگاران و رسانه‌ها به رویداد مهم فرهنگی «بازسازی واقعه غدیر خم» تاکید کرد و گفت: «بازسازی واقعه غدیر خم» روز دوشنبه ۲۸ مردادماه همانند سنوات گذشته در شهرک صنعتی اهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/