آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57477
جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
سخنران مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدا کارمند شهرستان اهر:

راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر ولایتمداری و خدمت صادقانه بود

راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر ولایتمداری و خدمت صادقانه بود

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، حجت‌الاسلام اکبری رزین از اساتید حوزوی در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدا کارمند شهرستان اهر گفت: زار ماندگاری این دو شهید بزرگوار ولایتمداری و خدمت صادقانه بود.

اکبری با تأکید بر اینکه مسئولین باید رفتار، کردار و گفتار شهدا را الگوی خود قرار دهند اظهار داشت: همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه‌دارند در سنگر خدمتی که به‌پاس مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا به آن‌ها رسیده، با تلاش صادقانه و سرشار از اخلاص به مردم شریف ایران خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و ترور شخصیت‌ها ازجمله این تلاش‌ها است.

اکبری افزود: شهیدان رجایی و باهنر در مسیر شهادت گام برداشتند تا به ما بیاموزند در سایه قرآن، عترت و ولایت و متوسل شدن به همبستگی و اتحاد می‌توان باشرافت و عزت زندگی کرد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود در خصوص توصیه‌های اخلاقی امام علی(ع) به مالک اشتر در نهج‌البلاغه مطالبی ایراد و اظهار داشت: اسـاس حـکـومـت امـام عـلی(ع) خدامحوری بود و بـا حکومت، احکام خدا را اجرا می‌کرد.

اکبری افزود: شایسته است همه دولتمردان نامه امام علی (ع) به مالک اشتر را در راستای حکومت‌داری مطالعه کنند و از آن در جهت ارائه خدمات به مردم بهره‌جویند.

وی ادامه داد: توصیه به تقوای الهی و تقدیم اطاعت خداوند بر همه‌چیز و پیروی از فرایض و سنت‏هایی که خداوند به آن امر فرموده است از مهم‌ترین تأکیدات حضرت علی(ع) به مالک اشتر است که باید در رأس امورات مسئولین قرار گیرد.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدا کارمند شهرستان اهر پنجشنبه ۷ شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان در مسجد حاج معین برگزار شد.

انتهای پیام/