آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57476
جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
فرماندار شهرستان اهر:

سیره شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای مسئولان است

سیره شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای مسئولان است

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی از اهر، زاهد محمودی در آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت: سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار برای مدیریت جهادی در کشور است.

محمودی با تبریک هفته دولت و قدردانی از همکاری مسئولین و کارکنان دستگاه اجرایی سطح شهرستان اهر در جهت ارائه خدمات شایسته به شهروندان اظهار داشت: سلوک و شیوه زندگی این دو شهید بزرگوار الگویی مناسب در رفتار و عمل برای مسئولان است.

وی تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی شایسته بیشترین و بهترین خدمات هستند که امیدوارم با همدلی و وحدت، بتوانیم به مردم شریف کشورمان بیش‌ازپیش خدمت‌رسانی کنیم.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر لزوم الگو گیری کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از سیره شهدا، خاطرنشان کرد: اعتلای نام ایران اسلامی، پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب و عمل به وصایای شهدا گران‌قدر وظیفه آحاد مردم و مسئولین است.

محمودی بابیان اینکه با تلاش مضاعف ادارات سطح شهرستان اهر امسال شاهد افتتاح طرح‌های زیادی در طول هفته دولت بودیم گفت: خدمات دولت در حوزه‌های مختلف با اهداف محرومیت‌زدایی، تأمین نیازهای مردم و ایجاد امید و نشاط در جامعه اجراشده است.

وی مقوله امنیت را برای کشور مهم و سرنوشت ساز توصیف کرد و یادآور شد: اساسی ترین هدف دشمنان از ترور شخصیت ها، سیاستگذاری، برنامه ریزی، تامین نیازهای مالی و تدارکاتی گروههای تکفیری و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه نا امن کردن فضای جمهوری اسلامی ایران است که به لطف خدا و اشراف امنیتی و اقتدار نظامی نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام استراتژی های آنان ناکام مانده است.

گفتنی است، آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا شهرستان اهر با حضور خانواده‌های معزز شاهد و ایثار، مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و افشار مختلف مردم، پنجشنبه ۷ شهریورماه برگزار شد.

انتهای پیام/