آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 57602
جمعه - ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
امام‌جمعه شهرستان اهر:

بازگویی مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروریات جامعه است

بازگویی مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس از ضروریات جامعه است

به گزارش خبرنگار اهرامروز به نقل از ایثار آذربایجان شرقی، آیت اله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه شهرستان اهر در آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا بر ضرورت بازخوانی و بازگویی مفاهیم دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه تأکید کرد.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای دفاع هشت‌ساله را برای نسل جوان و نوجوان که آن دوران را درک نکرده‌اند بیان کنیم.

آیت اله حاجی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادا احترام به مقام شامخ آن بزرگواران اظهار داشت: توجه به دفاع مقدس، توجه به ارزش‌ها و تجربه‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم مسیر پیشرفت و تعالی خود را ادامه دهیم.

امام‌جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه دشمن با اعمال شدیدترین تحریم‌ها معیشت، سلامت و اقتصاد مردم را مورد هدف قرار داده گفت: به حول و قوه خداوند متعال و حضور جوانان مؤمن و انقلابی این جنگ را نیز مانند جنگ تحمیلی با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: بی‌تردید ملت ایران اسلامی با درک شرایط و با اتحاد و همدلی و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری از این برهه دشوار نیز با سربلندی و اقتدار عبور می‌کند و آینده‌ای درخشان برای این کشور رقم خواهد خورد.

گفتنی است، آئین عطرافشانی و گل‌باران مزار مطهر شهدا شهرستان اهر به مناسبت هفته دفاع مقدس هم‌زمان با سراسر کشور پنجشنبه ۴ مهرماه با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/