آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 57628
جمعه - ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
فرمانده سپاه ناحیه اهر:

با تقویت روحیه «خداباوری، مردم باوری و خودباوری» مقابل نظام سلطه به پیروزی دست می‌یابیم

با تقویت روحیه «خداباوری، مردم باوری و خودباوری» مقابل نظام سلطه به پیروزی دست می‌یابیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در آیین افتتاح دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و رانندگان ایثارگری که تنها سرمایه خود را در دوران دفاع مقدس به کارگرفتند گرامی می‌داریم، رانندگان از زمان جنگ تحمیلی تا به امروز خدمات بسیاری به مردم و انقلاب اسلامی کرده‌اند که بایستی قدردان خدمات این قشر باشیم.

وی بابیان این‌که کسب روزی حلال و خدمت به مردم از سوی رانندگان به منزله “جهاد فی‌سبیل الله” است، افزود: خداباوری توصیه‌ای که همواره باید به آن توجه داشته باشیم چراکه به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اگر خداباوری و خودباوری نداشتیم نمی‌توانستیم در انقلاب اسلامی به پیروزی دست یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ادامه داد: اگر بر خداباوری پابرجا و استوار بمانیم به قطع یقین هیچ قدرت و دشمنی نخواهد توانست به ملت ایران لطمه‌ای وارد کند.

صفی با اشاره به اینکه خودباوری و تحقق شعار ما می‌توانیم با عزم استوار ملت و رهبری امام راحل دوران دفاع مقدس به نتیجه رساند که جمهوری اسلامی در این جنگ تحمیلی ۸ ساله به پیروزی رسید، گفت: امروز خودباوری و شعار «ما می‌توانیم» که تحقق یافته توانسته‌ایم تجهیزات دفاعی کشور را نسبت به زمان دوران دفاع مقدس ارتقاء داده و لرزه بر تن استکبار جهانی بیندازیم که امروز جرات نگاه چپ به کشورمان را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که تا به حال از زمان انقلاب اسلامی برهه‌های حساس را پشت سر گذاشته‌ایم از این پس نیز با تقویت روحیه «خداباوری، مردم باوری و خودباوری» به پیروزی‌های دیگری در مقابل نظام سلطه دست می‌یابیم.

گفتنی است؛ دفتر انجمن صنفی رانندگان اهر و حومه (اهر، ورزقان، هوراند، کلیبر و خداآفرین) به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام/