آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » شهری » شورای پنجم اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57742
سه شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
عضو شورای اسلامی شهر اهر:

بدهی دوره‌های گذشته عامل بدشانسی برای شورای پنجم شهر اهر/ با هماهنگی بین شهرداری و شورا جبران مافات می‌شود

بدهی دوره‌های گذشته عامل بدشانسی برای شورای پنجم شهر اهر/ با هماهنگی بین شهرداری و شورا جبران مافات می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، راضیه عباسی معروفان در جلسه شورای اسلامی شهر اهر با تبریک به سرپرست جدید شهرداری اهر اظهار داشت: با توجه به اتمام فصل‌کاری، از سرپرست شهرداری اهر انتظار داریم تمام هم و غم خود را برای خدمات‌رسانی به مردم به کار گیرند از این‌رو هم نظافت شهر نیازمند زمان خاص نیست و حفاری‌هایی ورودی شهر را سامان‌دهی کنید.

وی افزود: شهروندان اهری مدت‌هاست از عملکرد شهرداری و شورای شهر اهر گلایه‌مندند، امیدواریم با توجه به زودرس بودن زمستان، نسبت به لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر عمومی توجه ویژه‌ای شود و اگر اولویت‌ها مورد توجه قرار دهیم پس از آن برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری اهر با هماهنگی شورا به طور مطلوب پیش خواهد رفت.

عضو شورای اسلامی شهر اهر ادامه داد: در صورتی که هماهنگی‌های بین شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر به نحو مطلوب باشد قطعاً برنامه‌ها و اقدامات پیشرفت خوبی خواهد داشت از این‌رو نیز می‌توانیم کوتاهی‌های گذشته به نوعی جبران کنیم.

عباسی اضافه کرد: بدهی‌های شهرداری اهر که سالیان گذشته بر این دوره مدیریتی و شورایی تحمیل شده بسیار کمرشکن بود و در واقع یکی از عوامل بدشانسی شورای پنجم همین بدهی‌های کلان شهرداری اهر بود و این عامل فرصت برنامه‌ریزی و اجرا طرح‌ها را به ما نداد.

وی خطاب به سرپرست شهرداری اهر گفت: نیروهای شهرداری را به کار بگیرید و سعی کنید تا فضای سیاسی از این مجموعه به دور بماند در حالی که شهرداری اهر مجموعه‌ای خدماتی بوده و سیاسی نیست و از طرفی آن‌قدر شهرداری به فرعیات ورود کرده که اصل هدف فراموش شده است و این عامل باعث شده تا گلایه‌های مردم به نارضایتی محض تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهر بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در جهت جلب رضایت و امیدواری مردم به مجموعه شهرداری و شورای شهر تاکید کرد و گفت: شاید جبران خطاها انرژی و وقت بیشری را از ما بگیرد ولی تمامی تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/