آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » شهری » شورای پنجم اهر » صفحه نخست
کد خبر : 57741
سه شنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
عضو شورای اسلامی شهر اهر:

بررسی عدم سکونت شهردار اهر حَق من بود/ بنده خارج از عُرف شورا، از شهردار حمایتی نکردم

بررسی عدم سکونت شهردار اهر حَق من بود/ بنده خارج از عُرف شورا، از شهردار حمایتی نکردم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، اصغر فتح‌زاده در جلسه شورای اسلامی شهر اهر اظهار کرد: سرپرست شهرداری اهر اولاً به خاطر خود و آبروی خانواده‌اش و سپس به خاطر سربلندی شورای شهر اهر تمامی تلاش خود را به کار بگیرد و فکر کند شورا دو ساله است تا این‌که بتوانیم شاهد تحولاتی در عرصه مدیریت امور شهری و خدمات‌رسانی به شهروندان باشیم.

وی افزود: در ماجرای تغییر و تحول شهردار اهر، بنده صحبت‌هایی کردم و تمامی آن ثبت شده و قرار بر این شد تا گزینه مناسبی پیدا کنیم و سپس از آقای امید بخواهیم تا کناره‌گیری کند، جلسات بدین روال پیش می‌رفت که در آخرین جلسه شورا موضوع عزل مطرح شد البته محوریت عدم سوکنت وی و خانواده‌ای به میان آمد بنده نیز درخواست کردم تا یک روز فرصت دهند تا من موضوع را بررسی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اهر گفت: البته این حق بنده بود تا موضوع را بررسی کنم چراکه بایستی برای من هم ثابت می‌شد که شهردار در اهر ساکن است یا نه! و نماینده فرمانداری نیز در آن جلسه حق را به بنده داد تا بررسی کنم در حالی که پیش از آن شنیده بودم در اهر ساکن است سپس هیات تطبیق رای به عزل شهردار اهر داد و بنده به آقای امید درپست‌های جدید و روزهای آینده آرزوی موفقیت می‌کنم چراکه وی در طول دو سال گذشته نهایت تلاش خود را در خدمات‌رسانی به شهروندان به کار گرفت.

فتح‌زاده تصریح کرد: حمایت بنده از شهردار سابق اهر اصلاً خارج از عرف شورا نیست و این‌طور نیست که منافع شخصی را بر منافع عمومی و شهر ترجیح دهم چراکه این اقدام دور از شان شورا و شخص بنده است، برداشت بنده این بود که آقای امید نهایت تلاش خود را کرد و قول می‌دهم هر کسی که از شورا برای تصاحب سمت شهردار اهر رای اعتماد بگیرد بنده از وی حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/